Gå til innhold

Mannen min har aldri..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har aldri tid til å være sammen med meg. Jeg blir aldri prioritert. Kompisene hans er mye viktigere, og datan hans er myye viktigere. Han kan gjerne være sammen med meg og barnet vårt i ferier med f.eks familien hans eller min, men når barnet er lagt, stikker han ut, og jeg sitter igjen alene.

Jeg har sagt ifra mange ganger, og han sier at han skal gjøre opp for seg neste dag, men det skjer aldri.. Hva skal man gjøre når man ikke er viktig lenger. Vi har aldri alenetid.

Hva har vært dere andre sin grunn til å gå fra mannen deres (hvis dere har gjort det noen gang)? Min grunn er vel alt for tynn sikkert...

Mvh Uviktig kone

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Neste gang han stikker ut gjør du følgene, du henger en lapp på døra med denne beskjeden til han: DU HAR FLYTTA!

;)

Skrevet

En mann som prioriterer venner og PC over kone og barn...?

Synes ikke grunnen er tynn i det hele tatt.

Kunne aldri viet livet mitt, kjærligheten min, troskapen min til en mann jeg betydde så lite for,

Skrevet

Hvofor er det for tynn grunn?? Alle i et forhold skal være viktige.

Skrevet

Nå... Du har flytta er drøy. Hva med "varsel om oppsigelse" og inni konvolutten et brev om hvor skapet skal stå, dersom han faktisk ikke ønsker å bli singel. Uansett tyder det på at dere har problemer med kommunikasjonen, siden han ikke ser alvoret og du ikke klarer si tingene som de er. Ønsker du ikke å bare avslutte forholdet, må du stille krav NÅ og si nøyaktig hva du mener og tenker. Mannen din må godta å være familiefar og kjæreste i praksis og ikke bare i teorien, og klarer han ikke det, tror jeg du har alle damene her inne med på å si at du klarer deg bedre uten han. Men forhåpentligvis er det håp om bedring. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...