Gå til innhold

Skriver dere mye tulleinnlegg her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg :P Selv om de fleste har ett lite snev av seriøsitet ved seg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Tror aldri jeg har skrevet et tulleinnlegg her, men det er rett og slett fordi jeg ikke eier kreativitet :)

Skrevet

Nei, gjør i grunnen ikke det. Har ikke så mye fritid/DIB tid at jeg gidder kaste bort energi og tid på sånn.

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke. Kan komme med tullete svar innimellom da, men signerer med nick. ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det ser jeg ikke helt poenget med. Selvom jeg henger mye her grunnet tilgang fra jobb og mobil så har jeg ikke sååå mye tid til overs altså :)

Skrevet

Jepp. Noen ganger på gøy eller for å provosere. Men ofte fordi jeg vil diskutere en sak, og da syns det fungerer godt med en slags historie for å få folk til å gidde å engasjere seg.

Evt. kan det være ting jeg har hørt andre har opplevd som jeg syns kan være interessant å diskutere.

Skrevet

Ikke akkurat tullete innlegg, men kan være herlig direkte og si ting som jeg ellers ikke får sagt. Synes nesten det er litt terapi :) Trenger ikke psykolog når jeg kan få ut litt guff her :)

Skrevet

Ikke mange, maks 1 i mnd. Når det blir for kjedelig her inne,så skal det ikke så mye til for å fyre opp ett bål:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...