Gå til innhold

Liten jubel - Største faren over

Anbefalte innlegg

12 fullgåtte uker i går, det betyr vel 2. trimester fra i dag. Det er vel noen flere av oss som har kommet hit, og alle dere andre er jo ikke langt bak :)

Det er gøy! Vi må jo glede oss over det vi kan! Tenk at vi har små mirakler inni magene våre :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143956664-liten-jubel-st%C3%B8rste-faren-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!! Ligger ikke så langt bak deg og skal bare klare meg til lørdag (og bursdagen min!!) så er jeg og over kneika!! Så egentlig trenger jeg ikke flere gaver enn det!! :)

Var på ul 8+6 hvor alt såg bra ut og hjertet banket som bare det, så håper at det gjør det fremdeles!! :) (Har vel ingen grunn til å mistenke noe annet, men har ønsket dette ALT FOR LENGE så tør ikke helt tro på det heller)

Annonse

Åh, det mÅ være sÅ deilig! Jeg er 10 uker pÅ søndag, om 3 dager. Gleder meg til 12. august, da er jeg 12 uker pÅ vei.

Det er kjempedeilig, men gleder meg til ul i morgen for Å være 100% sikker pÅ at alt er ok, nÅ er vel magefølelsen omtrent 99 ;)

De siste ukene før du kommer dit kommer til Å gÅ sÅ fort, plutselig var jeg her :D

Annonse

adas: jordmor ville ikke høre etter hjertelyden før jeg var 16 uker på vei sist, pga at det kunne være vanskelig å høre før. Så når legen har hørt før uike 12, så er det ikke så rart at han hadde vanskeligheter med å finne den:)

Jeg er 12+3 i dag, herlig! Var på UL på onsdag, og ALT sto bra til <3 Gleder meg til lillebror eller lillesøster kommer i februar <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...