Gå til innhold

Liten jubel - Største faren over


tyr82

Anbefalte innlegg

12 fullgåtte uker i går, det betyr vel 2. trimester fra i dag. Det er vel noen flere av oss som har kommet hit, og alle dere andre er jo ikke langt bak :)

 

Det er gøy! Vi må jo glede oss over det vi kan! Tenk at vi har små mirakler inni magene våre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis! Må være en god følelse

 

Selv er jeg bare 9+4, men håper det går raskt frem mot uke 12 (hvor jeg skal ha UL og sjekke at alt står bra til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! Ligger ikke så langt bak deg og skal bare klare meg til lørdag (og bursdagen min!!) så er jeg og over kneika!! Så egentlig trenger jeg ikke flere gaver enn det!! :)

 

Var på ul 8+6 hvor alt såg bra ut og hjertet banket som bare det, så håper at det gjør det fremdeles!! :) (Har vel ingen grunn til å mistenke noe annet, men har ønsket dette ALT FOR LENGE så tør ikke helt tro på det heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!! :)

Jeg kommer etter på fredag, men har ultralyd tirsdagen etter så jeg tror nok jeg venter med å føle at jeg har bikka kneika til da, men jeg har troa og er så glad for at det har gått så bra så langt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Herlig! Jeg er 12 uker i morgen, og har hørt hjertlyden flere ganger siste uken, så ganske sikker på at dette vil gå veien :) Gleder meg til å fortelle barna om et par dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det mÅ være sÅ deilig! Jeg er 10 uker pÅ søndag, om 3 dager. Gleder meg til 12. august, da er jeg 12 uker pÅ vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det mÅ være sÅ deilig! Jeg er 10 uker pÅ søndag, om 3 dager. Gleder meg til 12. august, da er jeg 12 uker pÅ vei.

 

Det er kjempedeilig, men gleder meg til ul i morgen for Å være 100% sikker pÅ at alt er ok, nÅ er vel magefølelsen omtrent 99 ;)

 

De siste ukene før du kommer dit kommer til Å gÅ sÅ fort, plutselig var jeg her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får håpe det. Er sykemeldt nå på grunn av kvalme og oppkast, så dagene er lange. Blir godt når jeg også kommer over grensen og ikke minst kan fortelle verden hvorfor jeg er så dårlig som jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye:D

 

Jeg er 11 i dag så jeg kommer etter om en uke;) Håpe jeg kommer meg på første svangerskapskontroll neste uke, å forhåpentligvis en ul i nærmeste fremtid bare for å forsikre meg om at alt står bra til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derr kom jeg etter, 12 uker, åh, lykke!! :D

Nen jeg venter også på ul, på tirsdag, før jeg puster herlt lettet ut. Jeg er nok nærmere 93% sikker vil jeg anslå, men det et nok mest angsten som snakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :) Er 11+3 i dag, og skal forhåpentligvis juble høyt neste torsdag etter ul (12+2). Det siste døgnet har forresten livmora krøpet opp fra skambeinet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg også 12 uker. Deilig følelse. Har sett et bankende hjerte i uke 8, men ser fram til legebesøk på mandag for å forhåpentligvis høre hjertelyden. Han fant den ikke sist gang :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

adas: jordmor ville ikke høre etter hjertelyden før jeg var 16 uker på vei sist, pga at det kunne være vanskelig å høre før. Så når legen har hørt før uike 12, så er det ikke så rart at han hadde vanskeligheter med å finne den:)

 

Jeg er 12+3 i dag, herlig! Var på UL på onsdag, og ALT sto bra til <3 Gleder meg til lillebror eller lillesøster kommer i februar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker var lenge!! Ble ikke så bekymret sist, men nå har det kommet litt blod et par ganger, så er veldig spent på timen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...