Gå til innhold

Handling av klær/utstyr ??


VestlandsPrøver

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det flere som tenker på/har begynt å kjøpe ting til den lille?? Er jo bare 11+3 og vet at det er masse som enda kan skje på denne ferden, men plutselig i går begynte jeg å bli superpositiv til prosessen og tenker på å skaffe ett eller annet som er relatert til den lille!! :) Vil jo ikke gjøre store innkjøp før om lenge, men har lyst å skaffe noe som kan være det første til den lille allerede nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte den første outfitten til min lille da jeg var ca.11 uker , da hadde jeg nettopp vært på tidlig ultralyd og sett han/ henne , hadde tenkt at om alt så bra ut så skulle jeg kjøpe den første lille tingen til den :) er nå 16 uker å skal på ul neste mandag og da kommer jeg nok til å begynne å kjøpe noen av tingene , vet jo for det meste hva det er jeg vil ha :) vil bare vite kjønn først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i London mellom el og ikm, og kjøpte en uro til meg selv (halv pris av i norge, og jeg tenkte at en dag ordner det seg), og jeg kjøpte masse gaver da jeg har 5 venner som venter aug/sept/nov. Alle disse gavene er jo nøytrale og ligger fint nedi en skuff akkurat nå, men jeg har tittet på de og de er jo bare Sååå søte :D hehe, lurer sterkt på om det ikke skal bli gaver, men at jeg bare beholder de selv likevel, tihi :D Jeg var 12 fullgåtte i går, og skal på ul på fredag. Tenker at om alt er greit da kan det hende jeg tar litt av på planlegging og shopping. Jeg har forsåvidt planlagt ganske masse fra sist jeg var gravid og mista, så har ikke hatt samme behovet nå, men da kan man liksom virkelig titte på ting føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom akkurat fra ferie i Frankrike, der var jeg i marineland og forelska meg fullstendig i spekkhoggere, så jeg kjøpte med en liten spekkhoggerbamse til frøet! Det er det første innkjøpet! :)

Men nå skal vi selv bytte soverom, og da blir det samtidig tømt et gjesterom så jeg begynner nok å ordne litt barnerom der om ikke mange ukene, jeg gleder meg noe vanvittig, har drømt om det i mange år og er veldig interiørinteressert av meg, så barnerommet blir jeg å kooooose meg med det neste halvåret! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, barnerom skal det begynnes på ganske snart!! Vi har en hel etasje som skal deles inn i rom så den lille skal få hele 18m2 å boltre seg på når den tid kommer, eller det til si, er skråvegger så det trekker jo litt, men likevel blir det stort!! :-D Jeg er stor fan av Ole Brumm, så det blir temaet på rommet!! :-D Gleder meg stort til å sette i gang!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lindus :) med spire!

hihi....jeg er bare 10+4, men har allerede kjøpt hentesettet til sykehuset jeg :) Jeg hadde bestemt meg for lenge siden, at om vi skulle ha en til, så skulle vi ha hentesett fra Troll. Og da jeg så det var satt ned med 50% her om dagen, ja, så var det ikke tvil :)

 

Ellers har vi mye fra storebror vi, både vogn, seng, stellebord, bæresæle og mye mer. Men klær skal det shoppes etterhvert veit jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Jeg kjøpte den første bodyen en dag etter positiv test :D Så kjøpte jeg et helt antrekk, body, bukse og strømpebukser i 56 da jeg var i 7. Uke ;) Skal prøve å vente til etter ultralyden med å handle inn større ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt den første tingen til den lille! :-) Fredag var det gått 12 uker av svangerskapet, og det måtte jo nesten feires! Så den lille fikk seg noen søte sokker hvor det står mum <3 me og dad <3 me på hver av dem!!Utrlig søte! Fant de på hm til bare 39.90!! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt noe enda. Har sett på søte babyklær, men har stått imot lysten til å kjøpe forløpig.. Skal på UL når jeg er 12+5, men vet jo ikke hvordan det vil gå... Tenker også at det blir mer aktuelt å kjøpe noe når vi vet kjønnet. Blir ikke noe eget barnerom hos oss siden vi bor i en liten leilighet midt i Oslo inntil videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...