Gå til innhold

Vår nydelige datter så dagens lys 20/7


HildeHL

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det flere som har født her nå?!

 

Vår nydelige lille datter så dagens lys på fredag - 13 dager før termin. Nå var jeg riktignok overbevist om at termindatoen jeg fikk fra sykehuset var altfor sen, og jaggu fikk jeg ikke rett! Sant nok trodde jeg at jeg hadde termin rundt den 27/7, men det gjorde meg ingenting at hun kom når hun gjorde. Hun var helt perfekt med sine 50 cm og 3480 gram. Det eneste "skåret i gleden" er at jeg nå mister de siste 13 dagene av permisjonen som jeg skulle ha hatt frem til termin. Men men... det spiller liten trille i det lange løp!

 

Fødselen gikk også kjempebra. Forrige fødsel varte i 34 timer fra første rie, så jeg gruet meg veldig til denne gangen. Utrolig nok kom jenta vår til verden kun 7 timer etter første rie denne gangen, og alt gikk veldig fort for seg. :) Ekstra stas var det også å ikke vite kjønn på forhånd. En ekstra spenning som jeg anbefaler!

 

Nå koser vi oss hjemme sammen med storesøster (20mnd) og pappa som både har permisjon i 2 uker og deretter sommerferie.

 

Til alle som har født; gratulerer!

Til de som fortsatt går og venter; lykke til - og gled dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! :) selv går jeg og venter på å få se min lille gutt. Har termin idag, så spenningen stiger for hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Termin også her i dag. Jeg har god tid men tror jeg begynner å nærme meg. Fått litt nedpress i dag. Venter nr. 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...