benelen Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Vi har begynt å se litt etter sykkelvogn som vi kan bruke til snuppa vår. Vi venter nr to i november og jeg har bekkenløsning. Dvs at far må hente og levere en del i barnehagen, men jeg kommer nok også til å hente noen dager. Det vi da ser etter er en sykkelvogn som kan brukes som vogn, men også mulighet til å legge ned sete litt slik at den kan brukes som sovevogn i barnehagen. Siden det blir to tette så hadde det vært greit å ha to seter i vognen, men det er ikke noe krav. Er det noen kloke damer der ute som kan hjelpe meg litt og gjerne dele litt erfaringer?
Zima Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Er veldig fornøyd med Joytrax Kombihenger, kjøpt på G sport 4000,- men kan ikke brukes som sovevogn, det er nok ikke så mange som kan det. Denne er det plass til to i og et lite bagasjerom, med trillehjul og hengeren er lett :-)
Zima Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Glemte å si at jeg tror du kommer til å angre om du ikke kjøper med to seter, vips så skal dere alle på tur og kjedelig om dere trenger to sykkelvogner.
benelen Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2012 Jeg har tenkt tanken med at det kan bli utfordrende med bare et sete, men nå har vi et vanlig sykkelsete også så slik sett så tror jeg vi skal klare oss, men så kan det jo være greit med to seter uansett. Vi har ikke mulighet til å sette fra oss vogna i barnehagen, så vi er litt avhengig av å kunne bruke den som sovevogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå