<3A&A<3 Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Jeg har hatt sex kun to ganger i den siste måneden.. ubeskyttet riktig nok,men han kom ikke inni meg.. Sist vi hadde sex var for en uke siden, samtidig som jeg startet å føle meg uggen og småkvalm.. er nå dag 9 med kvalme(mest om jeg er sulten,men blir også kvalm av sjokolade som jeg egentlig elsker), og har også kjent stikkinger i brystene og nå de siste dagene også nederst i magen,mot hoftebeina da jeg sitter foroverlendt og evt.bøyer meg mot siden.. Har også slitet med treg mage. og føler at magen er oppblåst også.. Venter mensen nå til fredag,om 4 dager.. Er det faktisk mulig? Og er det ikke litt tidlig å merke noe nå, da siste jeg hadde mens så hadde jeg mens i 9 dager ( litt brunlig i starten,og 3 dager med blod,så brunlig igjen) Tok en test for noen dager siden,og der var det ikke antydning til strek en gang..Så den var negativ iallefall Kan legge til at jeg har vært gravid 3 ganger før.. har to perfekte barn og en selvvalgt abort bak meg(noe jeg aldri klarer igjen-abort assa:/)
<3 2G <3 Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 ja, det kan det. Mange som klarer det med bare en runde sex i mnd og. Litt tidlig med test for noen dager siden sikkert, men ta en ny en nå så er det større sjans for å få positiv.
<3A&A<3 Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2012 Hmm,ja får ta en test igjen fredag/lørdag da.. så får jeg se da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå