Gå til innhold

Det var dessverre ikke liv laga


hulderpusen

Anbefalte innlegg

Var på ul i dag, 10+6. Viste seg at barnet hadde dødd for ca. 1 uke siden i uke 9. Hadde litt blødning på lørdag + søndag (svakt brunt på papiret), så jeg var litt forberedt. Men jeg håpet jo på det beste siden det var så lite.

 

Så da blir det kjemisk "abort" på meg onsdag. Håper å prøve igjen innen januar 2013 (mannen min er bortreist på alle eggløsninger frem til da).

 

Lykke til for dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg føler sÅ veldig med deg at jeg fÅr vondt! :(

Sender over mange varme tanker! <3 <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Hulderpusen :( ... Dette var trist å høre:( . Jeg skal på UL 9 august tror jeg det var, og tenker jo selvfølgelig på muligheten for MA. Huff, føler med deg! Men masse lykke til ved neste forsøk. Sender klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar jenter. Mannen min og jeg blir heldigvis lett gravide sammen. Vi har nå prøvd 2 ganger som har resultert i en herlig 2 åring og denne som gikk galt.

Naturen ryddet opp av seg selv i natt, så da slapp jeg kjemisk abort på onsdag. Dette kan føre til at eggløsning kommer 2 dager nærmere enn fryktet, noe som igjen gir håp for høsten og nye forsøk. 2 åringen ble til med en el 4 dager etter at mannen var reist på sjøen :D.

 

Så vi holder motet oppe, satser på ny spire innen nyåret og tenker at neste gang er alt i orden!

 

Skal sende positiv energi til dere som er igjen her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...