Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Min kollega har vært i Bergen på helgetur med noen kompiser. Her møtte han en dame fra utlandet han har snakket en del med på nett. Damen var i Bergen i forbindelse med besøk hos slekt eller venner i norge. De gikk på date og hadde sex. Så reiste de hver til sitt. Nå sier hun at hun er gravid. Hun kommer fra ett dårlig stilt land økonomisk sett, så kollegaen min sendte penger til henne til legeregning, og sa han skulle stille opp for henne økonomisk. Så fikk han e-post fra henne om at hun var i ferd med å bli kastet ut fra leiligheten fordi hun ikke hadde råd til husleie. Kollegaen min sendte nedover mange tusen norske kroner. Alle sparepengene sine, så hun skulle få fortsette å bo der. Og så reiste han til henne for å se til at alt var bra med henne. Han ble med henne til legen, som bekreftet at hun var gravid. Så fikk han mail igjen om at hun er syk og trenger flere medisiner. Moren hennes trenger operasjon. Hennes sønn fra tidligere forhold trenger klær, osv osv. Han sendte på nytt 20.000 kroner, men så sa han til henne at han skulle fortsette å betale for barnet hun venter, men at han ikke kom til å sende flere penger før barnet er født. Han vil gjerne stille opp økonomisk for barnet . Men han begynner å bli blakk og deprimert, for hun maser om penger hele tiden, ikke bare til seg og den lille i magen, men hele familien. Jeg tror han blir svindlet rett og slett. Jeg tror ikke hun er gravid. Hvordan kan man finne ut av sånt? Da han var å besøkte henne, hadde hun ingen gravidmage, men legen sa jo at hun var det. Kanskje han er med på det`? Jeg har aldri hørt om denne formen for svindel, siden dette er en dame han faktisk har TRUFFET, og det er ingen lovnader om evig kjærlighet og sånt, hun bare krever penger pga graviditeten, selvsagt, skulle jo bare mangle, dersom hun virkelig ER gravid med hans barn… Hvordan kan man finne ut om dette er juks?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Jeg har hørt om lignende svindelforsøk. Hadde jeg vært ham ville jeg tatt kontakt med utenriksdepartementet eller noen andre som kan svare på spørsmål ift barn/utland. Og så ville jeg DEFINITIVT bedt om en dna-test!!! Mener det er mulig å ta dna-test mens barnet fremdeles er i magen. Han bør da stille krav om at dna-test gjøres i Norge, f.eks. Jeg ville IKKE stolt på legene der nede når man mistenker at det kanskje er svindel. Kanskje er han far til barnet.... men er han det ikke så må han finne ut av det så fort som mulig, for slike svindlerligaer kan greie å tappe folk for MYE penger på kort tid.... og de har jo fremdeles noen måneder. I verste fall kan de jo også sende bilder av et barn som denne kvinnen ikke har født. Dna-test er nok eneste muligheten hans!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Det er en vanlig måte å skaffe seg penger noen steder, men å kalle det svindel er vel ikke helt riktig. Sansynlig vis er hun gravid men ikke nødvendig vis med dennen mannen. Pengene betaler han helt frivillig. Han har ingen plikt til å betale for hverken hennes livsopphold eller familiens utgifter. La ham kreve er DNA test når ungen er født og la ham ta konsekvensene hvis han er faren.
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Stemmer nok som siste her sier: hun ber om penger, han gir henne det. det er jo ikke svindel, han sender dem frivillig.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Min kollega har vært i Bergen på helgetur med noen kompiser. Her møtte han en dame fra utlandet han har snakket en del med på nett. Damen var i Bergen i forbindelse med besøk hos slekt eller venner i norge. De gikk på date og hadde sex. Så reiste de hver til sitt. Nå sier hun at hun er gravid. Hun kommer fra ett dårlig stilt land økonomisk sett, så kollegaen min sendte penger til henne til legeregning, og sa han skulle stille opp for henne økonomisk. Så fikk han e-post fra henne om at hun var i ferd med å bli kastet ut fra leiligheten fordi hun ikke hadde råd til husleie. Kollegaen min sendte nedover mange tusen norske kroner. Alle sparepengene sine, så hun skulle få fortsette å bo der. Og så reiste han til henne for å se til at alt var bra med henne. Han ble med henne til legen, som bekreftet at hun var gravid. Så fikk han mail igjen om at hun er syk og trenger flere medisiner. Moren hennes trenger operasjon. Hennes sønn fra tidligere forhold trenger klær, osv osv. Han sendte på nytt 20.000 kroner, men så sa han til henne at han skulle fortsette å betale for barnet hun venter, men at han ikke kom til å sende flere penger før barnet er født. Han vil gjerne stille opp økonomisk for barnet . Men han begynner å bli blakk og deprimert, for hun maser om penger hele tiden, ikke bare til seg og den lille i magen, men hele familien. Jeg tror han blir svindlet rett og slett. Jeg tror ikke hun er gravid. Hvordan kan man finne ut av sånt? Da han var å besøkte henne, hadde hun ingen gravidmage, men legen sa jo at hun var det. Kanskje han er med på det`? Jeg har aldri hørt om denne formen for svindel, siden dette er en dame han faktisk har TRUFFET, og det er ingen lovnader om evig kjærlighet og sånt, hun bare krever penger pga graviditeten, selvsagt, skulle jo bare mangle, dersom hun virkelig ER gravid med hans barn… Hvordan kan man finne ut om dette er juks? Ja jeg har hørt om det, han bør ihvertfall være så smart at han ikke gir henne mer før han har dna bevis på at barnet er hans. Det kan hende hun ikke var gravid men legen var med på det. Det kan hende hun var gravid men at han ikke er faren. Det kan hende at hun holder på slik med mange mer en en mann. Kan hende at barnet er hans men hun som ikke har kjærlighetsbånd til han har funnet ut at wow jeg kan skvise masse penger ut av han. Og han skal selvsagt ikke dekke utgifter til hennes familie. Om hun er fra et fattig land har han allerede sendt en hel formue for noen i hennes land. Hun trengte helt sikkert ikke 20 tusen norske kroner for å få bli i leiligheta si det er helt klart. Og hun kan ikke kreve at han skal betale alt av hennes utgifter med graviditeten. Han har alt betalt henne mye mer en han skulle ha gjort i mine øyne. Naturlig nok skal han betale noe i barnebidrag om det viser seg at barnet er hans men det er også alt.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Har hørt om det, ja. Det er en av ulempene med å gå til sengs med tilfeldige bekjentskaper og atpå til ikke bruke kondom. Be ham kreve DNA test og en grundig sjekk for kjønnsykdomer.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #7 Skrevet 23. juli 2012 Har hørt om det, ja. Det er en av ulempene med å gå til sengs med tilfeldige bekjentskaper og atpå til ikke bruke kondom. Be ham kreve DNA test og en grundig sjekk for kjønnsykdomer. Signerer. Drittlei mannfolk som har sex med alt og alle uten å love dem noe (les:bruke kroppen deres som tømmekopp), driter i å bruke kondom og hyler om at de er blitt lurt når dama blir gravid. De var liksom ikke med på leken de da?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Har hørt om det, ja. Det er en av ulempene med å gå til sengs med tilfeldige bekjentskaper og atpå til ikke bruke kondom. Be ham kreve DNA test og en grundig sjekk for kjønnsykdomer. Signerer. Drittlei mannfolk som har sex med alt og alle uten å love dem noe (les:bruke kroppen deres som tømmekopp), driter i å bruke kondom og hyler om at de er blitt lurt når dama blir gravid. De var liksom ikke med på leken de da? Og hva med samer som går til sengs med menn og sier dem bruker prevansjon, er ikke det lureri? I dette tilfellet kan det hende at dama enten er gravid med en annen og gikk til sengs medmenneske mannen fordi hun vil lurenhan for penger, eller så kan det hende hun ikke er gravid men har fått denne legen til å lyve. Blirnså irritert når skylden for uønskede graviditeter legges på mannen, de er to om det. Og jeg vet om et par tilfeller hvor jenter har lurt mannen og sagt dem gikk på pillen etc kun for å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Har hørt om det, ja. Det er en av ulempene med å gå til sengs med tilfeldige bekjentskaper og atpå til ikke bruke kondom. Be ham kreve DNA test og en grundig sjekk for kjønnsykdomer. Signerer. Drittlei mannfolk som har sex med alt og alle uten å love dem noe (les:bruke kroppen deres som tømmekopp), driter i å bruke kondom og hyler om at de er blitt lurt når dama blir gravid. De var liksom ikke med på leken de da? Og hva med samer som går til sengs med menn og sier dem bruker prevansjon, er ikke det lureri? I dette tilfellet kan det hende at dama enten er gravid med en annen og gikk til sengs medmenneske mannen fordi hun vil lurenhan for penger, eller så kan det hende hun ikke er gravid men har fått denne legen til å lyve. Blirnså irritert når skylden for uønskede graviditeter legges på mannen, de er to om det. Og jeg vet om et par tilfeller hvor jenter har lurt mannen og sagt dem gikk på pillen etc kun for å bli gravid. Å søren, mente DAMER, ikke samer.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Har hørt om det, ja. Det er en av ulempene med å gå til sengs med tilfeldige bekjentskaper og atpå til ikke bruke kondom. Be ham kreve DNA test og en grundig sjekk for kjønnsykdomer. Signerer. Drittlei mannfolk som har sex med alt og alle uten å love dem noe (les:bruke kroppen deres som tømmekopp), driter i å bruke kondom og hyler om at de er blitt lurt når dama blir gravid. De var liksom ikke med på leken de da? Mannen i dette innlegget har da ikke hylt om at han har blitt lurt (men han er nok blitt brukt ja om ho er gravid med hans barn eller ikke) Han har heller ikke nektet barnebidrag men han har betalt store summer han ikke trenger å betale for barnet er faktisk ikke født enda og han har ingen garanti engang at hun faktisk er gravid eller at hun er gravid med hans barn Så blir vel fryktelig feil å komme med den her
Gjest marie-s Skrevet 23. juli 2012 #11 Skrevet 23. juli 2012 Har hørt om det, ja. Det er en av ulempene med å gå til sengs med tilfeldige bekjentskaper og atpå til ikke bruke kondom. Be ham kreve DNA test og en grundig sjekk for kjønnsykdomer. Signerer. Drittlei mannfolk som har sex med alt og alle uten å love dem noe (les:bruke kroppen deres som tømmekopp), driter i å bruke kondom og hyler om at de er blitt lurt når dama blir gravid. De var liksom ikke med på leken de da? Og hva med samer som går til sengs med menn og sier dem bruker prevansjon, er ikke det lureri? I dette tilfellet kan det hende at dama enten er gravid med en annen og gikk til sengs medmenneske mannen fordi hun vil lurenhan for penger, eller så kan det hende hun ikke er gravid men har fått denne legen til å lyve. Blirnså irritert når skylden for uønskede graviditeter legges på mannen, de er to om det. Og jeg vet om et par tilfeller hvor jenter har lurt mannen og sagt dem gikk på pillen etc kun for å bli gravid. å søren, mente DAMER, ikke samer. hi hi hi hi skjønte ikke den der med det samme nei....hva hadde samer med dette å gjøre
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #12 Skrevet 23. juli 2012 Han er bra dum som driver å betaler flere tusen kroner for en gravid dame som påstår at hun bærer barnet hans. For alt det han og vi vet, så kan hun ha pult en annen like etterpå og blitt gravid med fyren. Hvis han ikke vil gå personlig konkurs, så venter han med pengene til barnet er født og bevis via dna test at barnet er hans. Har lest om denne type svindel før...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #13 Skrevet 23. juli 2012 Har hørt om denne typen svindel ja, har til og med vært fremme i media. Når en norsk pappa må betale f.eks 3.000 kr i måneden i bidrag til en mamma i et av disse fattige landene tilsvarer det en veldig god månedslønn for dem. De lever altså et meget godt liv i sitt hjemland på bidraget fra Norge. At hun i tillegg tyner han for penger til alt mulig annet enn babyen lenge før den er født får ihvertfall mine varsellamper til å lyse. Han må vente med å betale mer til barnet er født og han kan få en dna-test av en uavhengig lege/sykehus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå