Gjest MMJ Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Gud så sliten det går ann å bli!!! Er helt utslitt... føler meg helt slakta :/ Jajja, får bare slappe av og samle opp alt jeg kan av energi, så jeg orker føde Frem til nå har ALT blitt tolket som tegn på fødsel... men nå gidder jeg ikke mer, hehe. Guuuud så lei man blir av å vente på noe - er ikke lei av å gå gravid, men når det er så nærme så blir jeg så opphengt i det. Jajja, lov å klage litt håper jeg
BikkjeBisk Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Skjønner deg godt. Gikk selv 11 dager på overtid Men du må bare ta det med ro å nyte de siste timene/dagene du har igjen som gravid Lykke til
Gjest MMJ Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Skjønner deg godt. Gikk selv 11 dager på overtid Men du må bare ta det med ro å nyte de siste timene/dagene du har igjen som gravid Lykke til 11 dager ja Ja, det kan fort bli 11 dager her og, så får bare smøre meg med tålmodighet!!!!
Mammaigjen<3 Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Ja det er lov å klage litt husker jeg gikk på overtid med min første, trodde til sist jeg var innbilt gravid men han kom 7 dager over, stor og fin <3 ( foreløpig) minstemann kom i uke 34, så fødsler kan være forskjellige gitt lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå