Jump to content
Mammahjerte

Gave til far?

Recommended Posts

Mammahjerte

Jeg så link med dette temaet her tidligere.. Kom det opp noen gode forslag? Jeg vil så gjerne gjøre noe for den fantastiske mannen min! Vi skal ha hjemmefødsel og han er så støttende og hjelpsom. Vil gjøre noe som viser han hvor mye han betyr for meg.

Fortsetter under...

Belle <3

Høres veldig hyggelig ut! Hva med å gi han f.eks billetter til en konsert/teater el lign.. med middag først, som du og han kan kose dere med før den lille kommer.. El. overnatting på et spahotel for en natt (får ofte en pakke med middag, frokost og spa inkl).. Hvis ikke du tenkte mer på en ting da.... Jeg tenkte selv å overraske samboeren min med en sånn spapakke ;) Jeg elsker å overraske... Lykke til!

Belle <3

Når jeg ser linken over her, har jeg visst misforstått litt... ;)

Sååå koselig ide da! Jeg selv husker jeg kjøpte en stor pose med juleskum som er det beste han vet :))

Mammahjerte

Jeg har kjøpt en liten gave til far fra baby, men sliter litt med å finne en gave jeg føler er bra nok fra meg.. Fikk et tips om å gravere en personlig tekst på innsiden av en kortholder. Syntes det var koselig! To uker til termin så jeg bør jo kjappe meg litt :)