.....oceana...... Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 En kveld i ferien så gikk vi på badet og pussa tennene, hadde på nattkjole også hadde jeg på nattbleie (trodde jeg) Var såå sliten) . Da ho våkna dagen etter så hadde ho lagt seg i truse og den var tørr ) pga at jeg var så sliten så hadde vi begge glemt av bleien. Så vi fortsette med truse neste kveld, og kvelden etter. Nå har det gått nesten 1/1,2 uke og trusa har vært tørr vær morgen. Snuppa mi blir 5år i okt. og jeg synest hun er kjempeflink )))))))
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Så bra! Tipper hun er passe stolt selv også?
.....oceana...... Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2012 Ja hun er superstolt Har lovet henne en gave fordi hun er så flink
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Gratulerer! Vesla her sluttet med nattbleie før hun var 3 år.
.....oceana...... Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2012 Så fint da Jenta mi har en forsinka utvikling så jeg er superstolt for at hun klarte og slutte før skolestart ) Vi jobber hardt med mangt og mye
skinnfilla Skrevet 23. juli 2012 #7 Skrevet 23. juli 2012 så gøy skjønner godt at du er stolt. her ble det og bråslutt på nattbleie når jeg glemte å sende med på overnatting til bestemor. hun var vel 3,5 . det gikk over all forventning det;) så utrolig spennende og følge med i utvklinga til de små. spesielt gøy er det jo når de som har forsinka utvikling får til noe nytt;)
Gjest SnabelA og Kitty Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 En kveld i ferien så gikk vi på badet og pussa tennene, hadde på nattkjole også hadde jeg på nattbleie (trodde jeg) Var såå sliten) . Da ho våkna dagen etter så hadde ho lagt seg i truse og den var tørr ) pga at jeg var så sliten så hadde vi begge glemt av bleien. Så vi fortsette med truse neste kveld, og kvelden etter. Nå har det gått nesten 1/1,2 uke og trusa har vært tørr vær morgen. Snuppa mi blir 5år i okt. og jeg synest hun er kjempeflink ))))))) Gratulerer
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Så flott! Stor milepæl i hennes liv verdt en feiring med kake og gave Dere har all grunn til å være stolte begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå