gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Vet d finnes mange forskjellige sider som selger dette. Lirer på om noen har noe erfaring med hvem man bør bestille fr? Noen som er veldig dårlig/veldig bra? Takk for svar;)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Har brukt navnelapper.no og har ikke noe å utsette på de.
Sli1 Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Ikke bestill sånn navnestempel i alle fall.. Det gjorde jeg og den fungerte bare en gang. Tørket inn, enda jeg oppbevarte den slik man skulle:) har nå bestilt fra navnelapper.no til neste barnehageår og håper de svarer til forventningene:)
mammatetogansketette:)) Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Har også fått tips om askeladden navnelapper (navnelapper.no). Min søster har hatt tre barn i bhg, og brukt de. I tillegg jobber hun i helsevesenet, og på jobben hennes har de også brukt denne leverandøren lenge, med stort hell:) Skal selv kjøpe derfra nå som eldstemann skal i barnehage ja:)
Mamma_til_2 Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Jeg bruker lappene fra merk alt.no det er der de har navnestempel (funker ikke) men lappene som klistres på er super, klistrelappene holder seg i ganske mange vask både i vaskemaskin, tørketrommel og i oppvaskmaskin (klistrer de fast i merkelappene på klær) og er enkel og fjerne, hater strykpålapper!!! men så ett smart tips om festing av disse her inne, bruk krølltanga/slettetanga ellers så bruker jeg merkepenn på sokker ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå