Gå til innhold

Sånn er det å bli voksen!


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Hahaha, vi har syv års bryllupsdag ii dag vi!

 

Dagen startet med at rørleggeren stod på døra, så nå er det full utskiftning av gamle rør i kjelleren, og snart snart snaaaaart vaskerom for oss! Åå, som jeg gleder meg!

 

Vi hrtil nå hatt 4kvm kombinert vaskerom og bad, men nå blir det badekar på badet (hurra! Rekker det før fødsel og barn nr tre!) og 10kvm vaskerom i kjelleren!

 

Merkelig, tror ikke at jeg som 21åring i brudekjole så for meg at dette skulle være toppen av lykke på bryllupsdagen syv år senere...:P sånn er det vel å bli voksen....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa, kanskje kan det brukes til fødselen også? ;)

 

Badekar skal bli herlig, disse barnehageungene er MØKKETE! Og så skal det bli helt fantastisk å ha et vaskerom der det både er plass til å vaske, tørke og brette tøy! Sånn det er nå bærer jeg meg halvt i hjel!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdag og nytt vaskerom og bad! Badekar er godt å ha til skitne unger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, ikke rart vi tripper rundt oss selv i dag....

 

Rørleggeren bruker laaang tid her... Og var bekymret for de gamle rørene våre.,, kanskje vi må bytte ut enda mer enn vi trodde...

-gleden ved gamle hus!

 

Spent på hvor dyrt dette blir til slutt, ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dyyyrt med gamle hus! Vi har omtrent byttet ut alt av gamle rør og avløp og pusset opp to bad. Det neste må bare bli ett skikkelig vaskerom, for det kan det ikke kalles det vi har i dag.

 

Har dere feiret dagen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk blomster av mannen:)

 

Utover det ingen feiring nei, hehe..

 

Ikke bryllupsdagssex en gang, for mannen vil ikke mer før jeg har vært og sjekket modning (etter sex har jeg myyyyyyyye kynnere i et døgn etterpå, og modningssmerter, og sist fødte jeg prematurt, så jeg skjønner bekymringen altså, og er enig,, er bare.., surt, hehe)

 

Om en uke flytter svigerforeldrene mine til Norge, så da hååper jeg kanskje at vi kan få barnevakt en natt eller to så kan vi feire litt da, evnt bare ha en natt for oss selv før vi setter i gang med nattammng etc igjen! Må bare la svigers snu døgnet først og sånn... Gleder meg til de flytter hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...