Gå til innhold

Awkward... visning i går...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på visning på hus i går.

Til vår store overraskelse hadde de et marsvin i badekaret!! (uten vann selvsagt) Sjokkert... men et marsvin?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?????????????????????? hm merkelig bodde det der fast tror du i såfall uhygenisk ;/ hmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! merkelig skjønner du reagerer!!!!!!!!!!

Skrevet

Nei det var ikke sagflis eller noe annet oppi badekar, det gikk rundt og rundt, stakkars dyret :(

Dessuten var det eneste badestedet i huset, det kan jo ikke bo der! Helt sykt!

Skrevet

Stakkars marsvin, må jo ha vært livredd og veldig forvirra... :(

Skrevet

Det går ikke normalt fritt da, men at de hadde satt det i badekaret pga visningen?

Skrevet

Fant ikke visningstråden, den hadde passet der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...