Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Var på visning på hus i går. Til vår store overraskelse hadde de et marsvin i badekaret!! (uten vann selvsagt) Sjokkert... men et marsvin?????
vaggle Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 ?????????????????????? hm merkelig bodde det der fast tror du i såfall uhygenisk ;/ hmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! merkelig skjønner du reagerer!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Nei det var ikke sagflis eller noe annet oppi badekar, det gikk rundt og rundt, stakkars dyret Dessuten var det eneste badestedet i huset, det kan jo ikke bo der! Helt sykt!
Fuglefrø Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Stakkars marsvin, må jo ha vært livredd og veldig forvirra...
VinterSol+2 Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Det går ikke normalt fritt da, men at de hadde satt det i badekaret pga visningen?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Fant ikke visningstråden, den hadde passet der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå