Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Noen jeg kjenner skal kalle ungen sin det. Sikkert fordi de skal være såå spesielle.. Får jenta ei søster blir vel det Lerke da... Jisis...
Hybelkanina Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Synes faktisk Svale var ganske pent som navn jeg. Spesielt, tja, men det er nok bare fordi vi ikke er vant til å høre navnet.
Nyttårs barn Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Er det ikke litt i tiden med slike natur navn. Vår, Sol,Lerke, Storm osv Er ikke alle som vil kalle ungen for Solveig og Ola vet du.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Det neste blir vel gjøk, sisik, trost og stær sånn for å ta hele regla. Skjøner ikke hvorfor det er så viktig å ha så spesielle navn. For enkelte blir de jo også belastende etterhvert. Jeg er ikke så opptatt av navnepopularitet, så begge mine har topp 10 navn. Det fant vi ikke ut før vi hadde bestemt oss. Men allikevel er det veldig få i barnehagen med samme navn og er sjelden å høre om andre med samme navn, spesielt med samme som sønnen min.
Gjest SnabelA og Kitty Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Er jo ei som allerede heter Sval, så hva er så ille med å hete SvalE?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå