.Lillemy. Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Min mann og sønn skal på badeland i dag, er det greit at jeg også kan bade rett før termin? Har termin om 5 dager.
VinterSol+2 Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Så lenge slimproppen din ikke har gått, er det i orden
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Med obs: jeg får UVI med en gang jeg bader i basseng som gravid :-S Så ha det i bakhodet om det sku begynne å svi når du tisser etter noen dager.
LillL Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Får man alltid med seg om slimproppen går? Sist jeg fødte startet fødselen med at vannet gikk, men jeg hadde ikke lagt merke til noen slimpropp.... Burde ikke den ha gått da? Jeg bare lurer, for jeg vurderer en tur i basseng selv....
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Du kan bade selv om slimproppen er gått men du kan ikke gjøre det hvis vannet er gått, pga infeksjonsfare. Bad i vei! Endret 24. juli 2012 av Myrsnipa_snartmammatil2
Netti*** Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Min jordmor mener det er mange som ikke får med seg at slimproppen går. Hun har en gylden regel på 3 uker. Så jeg koser meg heller i badekaret hjemme så nært termin.
MammaMia=) Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Jeg forhøte meg med sykehuset sist sv.skap vedr bading osv. Der sa de også at så lenge vannet ikke har gått så kan du trygt bade.. Som de sa der. man føder jo i vann også, så det med at man ikke kan bade lengre enn 3 uker før termin var bare tull.. Men selvfølgelig så er det litt annet med basseng og bakterier ifodhold til badekar da =) Tror du bare kan kose deg masse=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå