Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Snart er denne dagen over. Den har vært fronta i media i ca. en uke nå. For min familie har denne dagen vært en helt normal søndag, ettersom vi ikke har vært direkte ramma av denne tragedien. Vi har lekt og kosa oss slik som vi pleier, hatt besøk av besteforeldre og spist vafler. Har også vært ute og lekt på lekeplassen. Selvfølgelig har mine tanker gått til de som ble drept 22. juli 2011 og de etterlatte, men vårt liv har likevel gått som normalt og jeg føler ikke at jeg eller noen andre i min familie for den saks skyld er dårlige mennesker av den grunn. Ser i andre innlegg at vi som "går videre" er egoistiske, selvopptatte osv. Selv om jeg er her inne på forumet og prater om oppussing, katter, middager og lignende betyr det ikke at jeg ikke bryr meg!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Sånn er det selvfølgelig for de aller fleste av oss som ikke er direkte rammet av tragedien. Vi har vært på vei hjem fra ferie, boller og sjokolade i bilen, sure unger som synes kjøreturen var for lang, og endelig.. hjemme! Pakke ut, vaske tøy, leke med dypt savnede leker, få unger i badekaret og deretter i seng.. Nå sover mannen på sofaen og jeg ligger på sofaen med nyvasket hår og prøver å komme meg i seng! Har vært innom minnekonserten uten å se lenge nok eller konsentrert nok til å bli skikkelig berørt. Det er ikke alle dager jeg orker eller har kapasitet til å ta det innover meg.. Og sånn er det jo?! Tenker du er helt normal jeg HI:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå