Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Har virkelig sansen for deg Du står for det du sier og mener, love it!!!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Enig. Heeeeelt uenig når det gjelder kattegreia, men ellers går det bra!
2 hjertegull :) Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Enig jeg også Ikke i alle saker selvfølgelig, men i at du virker som en tøff dame
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Heartbroken du er ei tøff dame, og jeg liker deg også. Man må tåle å være litt uenig selv om man liker hverandre. Men jeg synes du er ei likandes dame jeg
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Masete dame som SKAL vise seg i ethvert innlegg, men hun er ikke den verste, som feks. Myriks, Pashla osv... Forskjellen på de to er i første om gang at Heartbroken kommer stort sett med fornuftige ting (untatt kattegreia) mens Myriks bare kommer med svada. Ingen av de har noe liv utenom Dib/BiM
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Heartbroken lager tråd til seg selv ja, hehehe....
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Heartbroken lager tråd til seg selv ja, hehehe.... Nope, hun laget ikke denne tråden selv. For det var det MEG som gjorde
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #11 Skrevet 23. juli 2012 Heartbroken lager tråd til seg selv ja, hehehe.... Nope, hun laget ikke denne tråden selv. For det var det MEG som gjorde Ja nemlig... så lenge du ikke klarer å signere med nick så er du heartbroken hehehe...
Gjest Kira med en av hver Skrevet 23. juli 2012 #13 Skrevet 23. juli 2012 Det er så håpløst at hver gang noen skriver noe positivt om en her inne uten å bruke nick, så mener alle at det er personen som skriver det selv. Er også enig i at Heartbroken virker som en flott dame. Er selvsagt ikke enig i alt hun skriver, men ofte får man lange og fornuftige svar. Og hun tør stå for hva hun mener uavhengig av om man blir "hengt" for det eller ei
Gjest Miryks Skrevet 24. juli 2012 #14 Skrevet 24. juli 2012 Masete dame som SKAL vise seg i ethvert innlegg, men hun er ikke den verste, som feks. Myriks, Pashla osv... Forskjellen på de to er i første om gang at Heartbroken kommer stort sett med fornuftige ting (untatt kattegreia) mens Myriks bare kommer med svada. Ingen av de har noe liv utenom Dib/BiM Angry much? Må jeg gå rundt med et kamera på hodet en hel dag, og filme alt jeg gjør for at dere fjottpeiser her inne skal tro på at jeg har et liv? Synes Anonym kommer med mye bullshit, men gidder ikke gnåle om det, akkurat.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #15 Skrevet 24. juli 2012 Var ikke Heartbroken en mann? *forvirret*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå