Gå til innhold

noen med fibromyalgi hær?


Mammatil2+lillespire<3

Anbefalte innlegg

hadde små plager ved mine 2 forige svangerskap, men har forverret meg veldig de 2 siste årene... er litt redd for hvordan det kan bli å gå gravid igjen... for ikke å snakke om en ny liten baby... noen andre som kan fortelle litt om hvordan dere har det? fibromyalgi er jo veldig forskjellig fra person til person... men dette er noe jeg tenker veldig mye på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mindre smerter i hele kroppen, bortsett fra bekkenet/hoftene.

 

Har ikke like mye verking i kroppen, men det kan også komme av at jeg ikke jobber mens jeg er gravid da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fm og bekhterev. Har tvillinger fra før og er gravid igjen nå. jeg var veldig fin hele tiden mens jeg var gravid forrige gang og ble veldig dårlig etterpå. Ser ut som det samme kan gjelde nå :-)

Har vært veldig plaget med bekkenløsning, allerede fra uke 7-8 men vet ikke det har noen sammenheng med sykdommen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :) jeg har ikke direkte fått diagnosen fibromyalgi, men har gått på medisiner for det som har hjulpet betraktelig.

er på 5 året på utredning, ting tar tid..

måtte slutte med medisinene da jeg ble gravid på februar, men mistet. begynte ikke på de igjenn etterpå pga vi prøvde og bli det igjenn.. det merkes på leddene og musklene ja gitt.. er nå gravid 6+3 :D idag har jeg en fryktelig vond dag , smerter i hvert ett ledd :P ikke alle dager er slik heldigvis, så håper det ikke blir så mange slike.. spent på hvordan resten av sv går og tiden etterpå da jeg er veldig plaget med hendene. men det er verdt det uansett om jeg må pines litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...