Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Får skikkelig vonde bryst før jeg skal ha mensen. Kan vare i nesten to uker før. Kan nesten ikke kose med unga skikkelig for det gjør så vondt..
Himmel og hav Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Jeg skjønner dessverre problemet. God BH synes jeg hjelper, men jeg gruer meg til å ta den av om kvelden. ellers så finnes det jo ting som hjelper mot PMS generelt. Jeg fikk akupunktur mot noe annet for noen år siden, og det roet ned PMS-symptomene mine også.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Jeg skjønner dessverre problemet. God BH synes jeg hjelper, men jeg gruer meg til å ta den av om kvelden. ellers så finnes det jo ting som hjelper mot PMS generelt. Jeg fikk akupunktur mot noe annet for noen år siden, og det roet ned PMS-symptomene mine også. Kjenner til problemet. Kjennes ut som en evig melkespreng. Det jeg synest har litt god effekt, er sportsbh`er. De er litt dyr,men verdt hver krone, når mensen nærmer seg ihvertfall. Ellers så har jeg også prøvd akupunktur. Ble ikke helt helbredet, men det lindret symptomene en viss grad:)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Vet ikke hvordan akupunkturtilbudet er her jeg bor, men en skikkelig sportsbh kan jeg alltids få tak i Takk for tips! HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Noen kan faktisk ha hjelp av å kutte sukker og begynne å ta magnesium og omega3 også. Akupunktur bruker å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå