Gå til innhold

Fins vel ingenting som hjelper mot ømme bryst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får skikkelig vonde bryst før jeg skal ha mensen. Kan vare i nesten to uker før. Kan nesten ikke kose med unga skikkelig for det gjør så vondt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner dessverre problemet. God BH synes jeg hjelper, men jeg gruer meg til å ta den av om kvelden. ellers så finnes det jo ting som hjelper mot PMS generelt. Jeg fikk akupunktur mot noe annet for noen år siden, og det roet ned PMS-symptomene mine også.

Skrevet
Jeg skjønner dessverre problemet. God BH synes jeg hjelper, men jeg gruer meg til å ta den av om kvelden. ellers så finnes det jo ting som hjelper mot PMS generelt. Jeg fikk akupunktur mot noe annet for noen år siden, og det roet ned PMS-symptomene mine også.

Kjenner til problemet. Kjennes ut som en evig melkespreng.

Det jeg synest har litt god effekt, er sportsbh`er. De er litt dyr,men verdt hver krone, når mensen nærmer seg ihvertfall.

Ellers så har jeg også prøvd akupunktur. Ble ikke helt helbredet, men det lindret symptomene en viss grad:)

Skrevet

Vet ikke hvordan akupunkturtilbudet er her jeg bor, men en skikkelig sportsbh kan jeg alltids få tak i :) Takk for tips!

HI

Skrevet

Noen kan faktisk ha hjelp av å kutte sukker og begynne å ta magnesium og omega3 også. Akupunktur bruker å hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...