Gå til innhold

Tilbake til Helvete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det tilbake til Helvete igjen. Hater utdannelsen min, den første delen. Vil så gjerne ha en jobb i den andre utdannelsen min.

Det gjør vondt å måtte gå tilbake til den plassen :( skikkelig vondt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Løvemusene
Skrevet

:-( så trist å ha det sånn. Er det skole eller jobb du skal tilbake til? Hvorfor trives du ikke?

Skrevet

Det er jobb jeg er tilbake i:(((

Jeg misliker jobben min intenst. Jeg føler ikke jeg gjør en god nok jobb, og det eter meg opp innvendig.

Jeg har etterutdannet meg, men har foreløpig ikke fått ny jobb. Jeg er tilnærmet desperat. Lite andre jobber å søke på i mellomtiden også...

Erredd jeg møter veggen snart om jeg blir gående i den jobben:(((( blir så mentalt sliten av alle tankene og stresset jobben innebærer og det det medfører av vonde tanker for meg.

Sutre sutre, enten overkvalifset eller underkvalifisert eller feilkvalifisert!!!!

Gjest Løvemusene
Skrevet

Da syns jeg du er veldig flink som holder ut! Som velger å fortsette i jobben fremfor å bare si opp og ta sjanser og risikere å bli arbeidsløs. Syns du skal prøve å være stolt av det du gjør jeg!

Jeg hadde en jobb jeg mistrivdes så fælt i for mange år siden, jeg sa opp.. uten å ha noe nytt. Var arb.løs i 4 mnd :(

Du kan ikke søke på andre jobber som ikke har med utdannelsen din å gjøre bare mens du venter på noe innen det du vil? Sånn midlertidig?

Er utdanningen din veldig målrettet?

Skrevet

Flink og flink... hadde jeg hatt mulighet hadde jeg sagt opp på dagen. Dessverre er vi avhengig av lønna mi. Heldigvis jobber jeg deltid, så jeg tåler å gå ned i timelønn mot å jobbe 100%, men nettopp pga kvalifiseringen får jeg ikke en slik jobb som er mest aktuell i ventetiden.

Jeg er så innmari redd for å gjøre feil hele tiden, det er stort tidspress og lite folk. Jobber innen helse. Ansvaret og jobben knekker meg helt. Når jeg er på jobb hater jeg det, hekter på meg et smil og lar ikke pasientene skjønne noe. Jeg er åpen på jobb om at jeg vil noe annet. Når jeg er hjemme går jeg bare og gruer meg til jeg skal på jobb. Så det eter meg jo opp 24/7.

Heldige du som bare kunne si opp :) Hadde sikkert kunne jobbet frilans, altså jobbet dager, men det blir for stressende og sånn sett vanskelig å si opp fast stilling i det offentlige.

Gjest Løvemusene
Skrevet

Motsatte av flink er det jeg gjorde... :) Ikke så veldig lurt..

Har du lang oppsigelsestid? Det er bra du er fleksibel på lønn. Arbeidsmarkedet tar seg opp i august!

Håper virkelig du finner deg noe annet veldig fort, dette kan umulig funke så stort lengre.

Skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

takk, veldig hyggelig Løvemusen:) Har tre mnd, men åpen dialog med leder, så får gå relativt fort om noe skulle dukke opp. Mange ønsker seg min 100% stilling (har permisjon i deler av stillingen).

Gjest Løvemusene
Skrevet

Digg å slippe 3 mnd i hvertfall!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...