Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Kjøpte en fin klokke til min mann. Han elsker klokker... Kjøpte den som jeg trodde han ville like, vet han har en lignende, og trodde det var hans stil. Men han likte den ikke. Han likte visst en annen type stil på klokkene nå. Og ville egentlig kjøpe en annen ( en han har sett på, som jeg ikke visste om) Han kan selvfølgelig bytte den, men ble skuffet jeg. Han er utrolig vanskelig å kjøpe til, nesten som jeg ikke gidder kjøpe noe mer til han!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Nei, jeg hadde ikke blitt skuffet. Jeg må jo kunne bytte et smykke e.l. jeg har fått av mannen om han ikke treffer 100% på smaken min, og da må nesten han få lov å bytte om jeg bommer litt også
Gjest Antarctica Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Er vel han som bør være fornærma ettersom du ikke greier å henge med i hva han liker og ikke liker? Du bryr deg nok ikke riktig om ham.... ;-)
Tabitha Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Hadde ikke blitt sint eller fornærmet, men litt oppgitt kanskje.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Kjøpte en fin klokke til min mann. Han elsker klokker... Kjøpte den som jeg trodde han ville like, vet han har en lignende, og trodde det var hans stil. Men han likte den ikke. Han likte visst en annen type stil på klokkene nå. Og ville egentlig kjøpe en annen ( en han har sett på, som jeg ikke visste om) Han kan selvfølgelig bytte den, men ble skuffet jeg. Han er utrolig vanskelig å kjøpe til, nesten som jeg ikke gidder kjøpe noe mer til han! Nei
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Han har jo en lignende fra før, og siden han har 10-15 klokker så er det ikke så lett å henge med i svingene nei. Føler liksom at det jeg kjøper aldri er godt nok.... HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #8 Skrevet 22. juli 2012 Han har jo en lignende fra før, og siden han har 10-15 klokker så er det ikke så lett å henge med i svingene nei. Føler liksom at det jeg kjøper aldri er godt nok.... HI Hvis han har 10-15 klokker fra før så ville jeg ikke giddet å kjøpt en til men heller kjøpt noe annet.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #9 Skrevet 22. juli 2012 Han har jo en lignende fra før, og siden han har 10-15 klokker så er det ikke så lett å henge med i svingene nei. Føler liksom at det jeg kjøper aldri er godt nok.... HI Hvis han har 10-15 klokker fra før så ville jeg ikke giddet å kjøpt en til men heller kjøpt noe annet. Problemet er at det ikke finnes noe annet å kjøpe, men jeg vurderer å si at jeg skal bytte klokka selv å kjøpe et smykke:P Det har han ikke mye av... HI
Synne 2007<32012 Skrevet 22. juli 2012 #10 Skrevet 22. juli 2012 Helt ærlig, så tror jeg faktisk at jeg hadde blitt litt fornærmet :-P han kunne jo holdt det for seg selv. Jeg hadde ikke funnet på å sakt noe sånt til min mann hadde det vært meg og han hadde kjøpt en klokke til meg jeg ikke hadde helt sansen for:-/
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #11 Skrevet 22. juli 2012 Hadde ikke blitt fornærmet. Alternativet hadde jo vært at han latet som om han likte den da, og kanskje bedre at han sier noe da?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #12 Skrevet 22. juli 2012 Nå sier han at han vil beholde den å bruke den, og heller spare penger til den andre klokka. Jeg tror jeg bytter den jeg, å kjøper noe annet. HI
Gjest Antarctica Skrevet 22. juli 2012 #13 Skrevet 22. juli 2012 Han har 15 klokker fra før, og du gir ham nr. 16? Syns mannen din burde bli fornærmet! Og denne gangen mener jeg det seriøst!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #14 Skrevet 22. juli 2012 Han har kanskje ikke 16 da, men 10? Har ikke telt dem. Men han vil jo kjøpe en da en så han får aldri nok. Greit nok det, Bryr meg ikke over hvor mange klokker han har. HI
M+M+baby2012 Skrevet 22. juli 2012 #15 Skrevet 22. juli 2012 Han har jo en lignende fra før, og siden han har 10-15 klokker så er det ikke så lett å henge med i svingene nei. Føler liksom at det jeg kjøper aldri er godt nok.... HI Trenger han fler klokker da??
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #16 Skrevet 22. juli 2012 Han har jo en lignende fra før, og siden han har 10-15 klokker så er det ikke så lett å henge med i svingene nei. Føler liksom at det jeg kjøper aldri er godt nok.... HI Hvis han har 10-15 klokker fra før så ville jeg ikke giddet å kjøpt en til men heller kjøpt noe annet. Problemet er at det ikke finnes noe annet å kjøpe, men jeg vurderer å si at jeg skal bytte klokka selv å kjøpe et smykke:P Det har han ikke mye av... HI Bytt klokken inn i et smykke til deg selv, og gaven blir deg kun iført smykket. Da tenker jeg han blir glad;-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #17 Skrevet 22. juli 2012 Jeg forbeholder meg retten til å bytte gaver jeg får av han, så da må det vel gjelde motsatt også Det er vel bedre at han gir beskjed om at han ønsker seg en annen, enn at han faker begeistring over denne klokka, for så å aldri bruke den? Han setter nok pris på tanken bak, akkurat som de fleste kvinner gjør når de får smykker som ikke faller helt i smak? Så for å svare på spørsmålet ditt, nei, jeg hadde ikke blitt fornærmet. Det syns jeg faktisk høres ganske barnslig ut...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #18 Skrevet 22. juli 2012 Nei, det hadde jeg ikke blitt fornærmet for. Spesielt ikke med tanke på at han tydeligvis er en klokkeentusiast. Da vet en ofte akkurat hva en vil ha og hva en ikke vil ha.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #20 Skrevet 22. juli 2012 Neste år kjøper du klokke batteri:) hahaha! fantastisk. Eller klokkeeske? HI
Gjest MMJ Skrevet 22. juli 2012 #21 Skrevet 22. juli 2012 Kjøpte en fin klokke til min mann. Han elsker klokker... Kjøpte den som jeg trodde han ville like, vet han har en lignende, og trodde det var hans stil. Men han likte den ikke. Han likte visst en annen type stil på klokkene nå. Og ville egentlig kjøpe en annen ( en han har sett på, som jeg ikke visste om) Han kan selvfølgelig bytte den, men ble skuffet jeg. Han er utrolig vanskelig å kjøpe til, nesten som jeg ikke gidder kjøpe noe mer til han! Nei! Hadde ikke blitt skuffet nei
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #22 Skrevet 22. juli 2012 Jeg er av typen som aldri bytter gaver fordi jeg syns det er frekt, så ja, jeg hadde nok blitt skuffet og litt lei meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå