Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Hvordan hadde dere presentert deres positive og negative sider på et jobb intervju som vekter (hvis det har noe å si)...
Gjest Antarctica Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Som vekter? Jeg passer meget dårlig som vekter. Unntagen at jeg er ekstremt B-menneske og klarer meg godt når jeg skal være våken på jobb om kveldene. Ellers bør vel en vekter være nøyaktig av seg, og rolig/avbalansert?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Den type spørsmål er så stupide at jeg ville ikke jobbet for en arbeidsgiver som var dum som et brød. Det går ikke an å svare noe fornuftig på det spørsmålet. Man kan ikke forvente at folk skal si noe negativt om seg selv. Folk som stiller så dumme spørsmål har forlest seg på "intervju-intervju"-oppskrifter.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Man kan være en god arbeidsgiver selvom man stiller slike spørsmål vel.... Det er ikke flust av faste jobber å velge mellom her, og jeg trenger fast jobb så fort som mulig. Så får tiden vise hvordan det utvikler seg videre. HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Nummer 3 her har vel ikke jobb. Dette er et ganske vanlig spørsmål, og jeg ser mer på dette som en test på hvor godt forberedt er du for et intervju. Til hi: Et par positive sider: Er presis (hehehe kom for all del ikke 10 min for sent til intervjuet). Er trygg på deg selv. Litt vanskelig å vite hva du skal si om negative sider for dette yrket, men prøv å finn noen som kan snues til noe positivt (det er dette jeg ser på som den store testen). Jeg bruker å si jeg er sta, noe som stemmer, jeg gir meg ikke før jeg får det til. Lykke til.
Himmel og hav Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 Hvis jeg skulle vært vekter, noe jeg neppe egner meg særlig til, så ville jeg trukket fram at jeg er oppmerksom, god til å snakke med folk og til å holde meg rolig i krisesituasjoner. Mine dårlige egenskaper i forhold til det yrket er at jeg er ikke særlig rask, ikke særlig sterk men til gjengjeld er jeg heller ikke utholdende
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Hadde nok ikke fått den vekterjobben med mine positive og negative sider Pliktoppfyllende Samarbeidsvillig Jeg røyker ikke Fantastisk god tålmodighet......................................................................... så sant jeg ikke har "stått opp på feil fot" Når jeg har mensen er jeg aggresiv som få , og kjører jeg en vekterbil og noe ikke passer meg i traffikken, så sveiver jeg opp langfingeren og klistrer den i ruta. Blir jeg forbikjørt, så kliner jeg meg opp i bilen forran, men merk, dette skjer kun 1 uke per mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå