Gå til innhold

foregåutleier tar ikke hensyn !!re

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver kveld hører han på drithøy musikk når jeg har lakt 1 åringen.. å det jan foregå til langt ut på 1-2 tiden på natta!

Hører han raper å promper, å kjefter drut høyt på hunden sin...

Og nå som jeg ser minnekonsert sitter han å spiller skytespill så høyt at det overdøver tvn !!!

Vil flytte, men finner ingen leilighet!!

Måtte bare få ut litt fustrasjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes regler for det med "husfred" - men alltid mye vanskeligere når det er utleier som bråker enn når det er leietaker...

Tror det også finnes noe regler ift hvor lytt det kan være, men det er det maaaange som gir blaffen i.

Prøv å snakke med ham. Og hvis det ikke hjelper så intensiver jakten på nytt bosted!

Vet hvordan du har det - bodde også sånn en stund tilbake :( Jeg flyttet, orket ikke å ta "kampen"...

Skrevet

Leter etter nytt bosted..litt trist, for har flyttet hit for bare 3 mndr siden..

Orker ikke kampen jeg eller...

Dessuten er det maur på stua og mugg i rutene...

Huff

Skrevet

Da er det ikke meningen at dere skal bo der heller! Tenk på at neste sted blir noe helt annet og veldig positivt :)

Blir jo mer aktivitet i "markedet" nå når ferien blir over for de fleste. Tror det ordner seg raskt, jeg :)

Bare pass på ift hvor lang oppsigelse du har ift kontrakt osv, evt ikke skriv under på noe nytt.

Vil tro at du kan komme unna raskere hvis du krever å få skadedyrkontrollen dit for å undersøke maur og mugg også... det er nok ikke huseier interessert i, kan det høres ut ut fra typen.... Stiller han seg vanskelig når du skal flytte kan du ta opp dette husbråk og skadedyr, noe som det som regel står noe om i standard kontrakter.

Om det er noen trøst så må jeg også se meg om etter nytt sted nå, etter kun 7 måneder her. Helt andre grunner, men også pga huseier. Kjempefrustrerende og blir sliten bare ved tanke på å flytte igjen, spesielt siden jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre fremover med jobb heller. Men, det er bare å brette opp armene og gjøre noe med det..... Sukk!

Lykke til til oss begge :)

Skrevet

Legg i alle fall ut gift med tanke på maurene.

Skrevet

Gud, så koselig du var ! :-D

Håper du har rett :-/

Lykke til til deg også :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...