tre håpefulle Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Tenk, etter ni mnd ventetid er dagen plutselig kommet. Jeg verken gruer eller gleder meg. Klarer liksom ikke ha noen følelse for at noe skal skje i morgen, for det er så uvirkelig at jeg for tredje gang skal få et lite knøtt i armene mine... Av og til kjenner jeg det bølge igjennom meg at jeg skal bli mamma igjen, så forsvinner det. Tror ikke det vil gå opp for meg før hun kommer ut og jeg får se henne. *lykke* Føler meg helt avslappet og tror nok jeg kommer til å sove godt i natt, håper i alle fall det, slik at ikke ventetiden blir så lang! Skal ringe inn på sykehuset om en time for å få vite operasjonsprogrammet, om jeg står som nummer en, eller må vente litt ut over dagen! Dette blir mitt siste barn, og jeg kjenner godt etter på bevegelsanne i magen i kveld. Det blir de siste innvendige sparkene jeg skal kjenne. Synes ikke det er så vemodig, og er egentlig glad for å være ferdig! ;p
vårsol73 Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Åh, sÅ heldig du er ) Masse lykke til )) Det er tre og en halv uke igjen til mitt keisersnitt, synes tiden gÅr utrolig sent.... Det virker som en evighet til, jeg er sÅ bekymret ogsÅ for at fødselen skal starte før. Det er 11 dager før ul termin, men pÅ mensterminen. Hvor lenge før termin er ditt keisersnitt?
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Lykke til!! Her har jeg hatt masse tegn i dag, og var egentlig sikker på det skulle begynne i løpet av dagen, men nå er det ganske stille gleder meg til å høre fra deg etter KS
tre håpefulle Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2012 Lykke til!! Her har jeg hatt masse tegn i dag, og var egentlig sikker på det skulle begynne i løpet av dagen, men nå er det ganske stille gleder meg til å høre fra deg etter KS Tipper vi får en 23 Juli baby både jeg og du!! Jeg er satt opp som nummer en. Skal møte oppå på sykehuset 06:45 og skal ned på operasjonsstua kvart på åtte. Så innen klokken ni er hun nok ute.. =)))
tre håpefulle Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2012 åh, så heldig du er ) Masse lykke til )) Det er tre og en halv uke igjen til mitt keisersnitt, synes tiden går utrolig sent.... Det virker som en evighet til, jeg er så bekymret også for at fødselen skal starte før. Det er 11 dager før ul termin, men på mensterminen. Hvor lenge før termin er ditt keisersnitt? Jeg har termin 29.Juli, så det ble seks dager før termin her.. Så jeg har virkelig bitt negler.. =)))
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 Lykke til!! Her har jeg hatt masse tegn i dag, og var egentlig sikker på det skulle begynne i løpet av dagen, men nå er det ganske stille gleder meg til å høre fra deg etter KS Tipper vi får en 23 Juli baby både jeg og du!! Jeg er satt opp som nummer en. Skal møte oppå på sykehuset 06:45 og skal ned på operasjonsstua kvart på åtte. Så innen klokken ni er hun nok ute.. =))) Åhhhh herremin så gøy!! Så deilig å slippe å vente utover dagen jeg har samme uvirkelige følelsen som deg. Klarer liksom ikke forholde meg til at jeg skal få baby igjen. Her er det stille gitt, ikke en liten kynner engang!! Men hatt skikkelig løs mage i hele dag ( og jeg har jo vært forstoppet i ukevis) masse slim hver gang jeg har vært på do og skikkelig mensmurring i mage og rygg.
Kulaa Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Masse lykke til med KS i morgen! Så heldig du er, endelig er ventetiden snart over Har fulgt litt med på innleggene dine, og har krysset fingrene for deg og at fødselen ikke skulle starte slik at de ikke rakk KS..! Blir spennende å høre hvis du vil fortelle hvordan du opplevde ditt KS, er alltid så kos å høre når de endelig kommer til den store virkeligheten Masse masse lykke til!!!
trestjerner Skrevet 22. juli 2012 #8 Skrevet 22. juli 2012 Så heldig du er! Her er det enda 10 dager til termin, med masse murringer, men ser ut som hun blir i magen enda en stund. Lykke til :-)
tre håpefulle Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2012 Lykke til!! Her har jeg hatt masse tegn i dag, og var egentlig sikker på det skulle begynne i løpet av dagen, men nå er det ganske stille gleder meg til å høre fra deg etter KS Tipper vi får en 23 Juli baby både jeg og du!! Jeg er satt opp som nummer en. Skal møte oppå på sykehuset 06:45 og skal ned på operasjonsstua kvart på åtte. Så innen klokken ni er hun nok ute.. =))) åhhhh herremin så gøy!! Så deilig å slippe å vente utover dagen jeg har samme uvirkelige følelsen som deg. Klarer liksom ikke forholde meg til at jeg skal få baby igjen. Her er det stille gitt, ikke en liten kynner engang!! Men hatt skikkelig løs mage i hele dag ( og jeg har jo vært forstoppet i ukevis) masse slim hver gang jeg har vært på do og skikkelig mensmurring i mage og rygg. Krysser fingrene for at det skjer noe med deg også snart!! =)))) Masse lykke til!!! =)
Moden mamma til 3 :) Skrevet 22. juli 2012 #11 Skrevet 22. juli 2012 Torill81: Regner med at du er den samme Torill som er i BIM juli-forumet på facebook..?! Uansett...masse lykke til i morgen! Sitter selv og venter på at ting skal sette i gang...har ikke termin før 2.august, men er så utrolig lei og i dårlig form!
tre håpefulle Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2012 [quote name=Moden mamma til 3 ' timestamp='1342993993' post='144408976] Torill81: Regner med at du er den samme Torill som er i BIM juli-forumet på facebook..?! Uansett...masse lykke til i morgen! Sitter selv og venter på at ting skal sette i gang...har ikke termin før 2.august, men er så utrolig lei og i dårlig form! Samme Torill ja. =))) Tusen takk for det.. Nå er jeg nydusjet og klar for å kjøre inn til sykehuset!! =) Håpe det ikke går så lenge før du setter i gang selv!! Kan være lang ventetid på slutten når en ikke er i form!! Lykke til! =)
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 23. juli 2012 #15 Skrevet 23. juli 2012 Tenk nå er vel lille tulla di straks ute!! og mi fortsatt veldig glad for å være på innsiden
CamillaJ Skrevet 23. juli 2012 #16 Skrevet 23. juli 2012 Åh, Torill!!!! Er sÅ sinnsykt spent pÅ Å høre hvordan du har det med den nyfødte?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå