3 er nok! Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Jeg slutta å røyke for over tre år siden og har kun tatt en røyk ved to anledninger etter det og ingen av gangene syntes jeg ikke det var noe særlig. Har ikke en eneste gang hatt lyst på røyk heller. Siden det har jeg syntes røykere er harrye, ekle og dumme (vet det ikke er noen grunn for det, en røyker kan være like sympatisk, morsom, god og snill som en ikke røyker), men nå har jeg faen meg et røyksug som ikke ligner grisen! Jeg skjønner ikke hvorfor??? Jeg tror ikke jeg klarer kvelden uten en røyk! Jeg må ha! Hva faen??!! Hvorfor skjer det nå, tre år etter? Seriøst, jeg MÅÅÅÅ ha en røyk!! Hjelp meg til å ikke falle for styggdommen, vær så snill!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Ned på gulvet og ta 30 situps og 20 pushups. Styrt et stort glass med vann etterpå og gå og puss tennene. Funker!
CaptainHindsight Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Tror det er slik at selv om man slutter å røyke, så slutter man aldri å lengte litt tilbake. Var selv så dum å røyke, men er røykfri på 7ende året nå. Likevel lengter jeg etter en røyk i ny og ne Finn noe å underholde deg med, eventuelt litt snacks så du holder fingre og munn opptatt. At kropp og utseende har så uendelig godt av at du ikke røyker trenger jeg vel ikke nevne
3 er nok! Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2012 Så det er vanlig at man lengter litt etter røyken altså? Men tre år etter?? Jeg tror seriøst ikke jeg klarer å la være å ta en bitteliten røyk... Vil bare presisere at flere av mine nærmeste venner er røykere. Venner jeg respekterer og beundrer, jeg skjønner bare ikke hvorfor de røyker.
Flate pupper Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 Tror du trenger en skikkelig oppfriskende debatt her på dib for å kvitte deg med suget.. :-)
3 er nok! Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2012 Tror du trenger en skikkelig oppfriskende debatt her på dib for å kvitte deg med suget.. :-) Ja, det var derfor jeg skrev den krasse overskriften, men jeg hisset kanskje bare på meg røykerne, og de vil vel ikke hjelpe meg..
Gjest Mentha Skrevet 22. juli 2012 #8 Skrevet 22. juli 2012 (endret) Sluttet med fandenskapen i 2005, men har likevel tatt meg selv i å ha et sinnssvakt røyksug innimellom. Gikk så langt at jeg kjøpte meg en tipakning og tok med på fest for en liten måned siden. Tok tre stykk, hostet, harket og syntes det smakte helt grønnj***ig, og ga bort pakken til en annen som røykte. Våknet dagen derpå med sår hals, hoste og en suuuuuuur røykånde som gjorde meg skikkelig uggen. Ikkeno som hjalp mot den heller. Stinket gammal røyk av alt jeg hadde hatt på meg også, inkludert håret mitt. Blææææh. Vel, jeg er kurert for godt - til neste gang røyksuget kommer om et par-tre år. For å kurere røyksuget før har jeg brukt tannpuss og minttyggis. Det er noe med den sterke mintsmaken som gjør at ingenting annet smaker godt for meg. Håper bare du ikke var stor på mentolrøyk, for da er det ikke sikkert det har så mye for seg Det kan også hjelpe å se på prisene for dagens røykpakker. Trodde jeg skulle svime av, og fant fort ut at jeg trengte ikke ha dårlig samvittighet for å dra på litt shopping, kommer langt for pengene jeg ville brukt på røyk! Endret 22. juli 2012 av Mentha
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #9 Skrevet 22. juli 2012 Jeg slutta å røyke for over tre år siden og har kun tatt en røyk ved to anledninger etter det og ingen av gangene syntes jeg ikke det var noe særlig. Har ikke en eneste gang hatt lyst på røyk heller. Siden det har jeg syntes røykere er harrye, ekle og dumme (vet det ikke er noen grunn for det, en røyker kan være like sympatisk, morsom, god og snill som en ikke røyker), men nå har jeg faen meg et røyksug som ikke ligner grisen! Jeg skjønner ikke hvorfor??? Jeg tror ikke jeg klarer kvelden uten en røyk! Jeg må ha! Hva faen??!! Hvorfor skjer det nå, tre år etter? Seriøst, jeg Måååå ha en røyk!! Hjelp meg til å ikke falle for styggdommen, vær så snill! Sluttet å røyke for 7 år siden. Men ser ikke ned på røykere av den grunn eller synes de er harry, ekle eller dumme av den grunn.. skal mer til for at jeg skal se ned på en person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå