Gå til innhold

Mistet spira:( Når kan vi prøve igjen?


LaMegSpire

Anbefalte innlegg

Ønsker alle sammen lykke til videre! For oss blir det dessverre ikke mars-barn likevel. Nå lurer jeg bare på hvor lenge vi må vente for å prØve igjen. Noen som vet? BlØdning startet for en uke siden, og gr.test ble negativ i dag.. Var omtrent i uke 7 . Har ikke fått ul etterpå, da de mente det ble ordnet av seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så leit:( vondt å oppleve noe sånt..

Tror man kan få eggløsning alt fra 2-4 uker etter en SA. Ville bare prøvd med en gang dere er klar, og håpe at den sitter neste gang;) ønsker dere masse lykke til! STOR trøsteklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk beakjed pm atdet var veldig lurt å vente til man hadde fått mensen igjen, men det tror jeg bare er for at man skal lettere regne ut hvor langt man er på vei.

Det riktigere er nok å vente til dere er klare til å prøve igjen. Er en sorgprosess også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du skal ornde deg en UL for å være helt sikker.. Her var det nettopp en dame som blødde mye og fikk beskjed om at det var en SA, og ingenting doktoren kunne gjøre...

Etter 1-2mnd så syntes hun at noe var rart i magen, så hun ble sendt på UL for å se om alt var ute etter SA'en.. Der var det et friskt foster :) Hun hadde mistet en tvilling..

det kan jo hende du har gjort det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...