LaMegSpire Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Ønsker alle sammen lykke til videre! For oss blir det dessverre ikke mars-barn likevel. Nå lurer jeg bare på hvor lenge vi må vente for å prØve igjen. Noen som vet? BlØdning startet for en uke siden, og gr.test ble negativ i dag.. Var omtrent i uke 7 . Har ikke fått ul etterpå, da de mente det ble ordnet av seg selv..
doble Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Huff så leit:( vondt å oppleve noe sånt.. Tror man kan få eggløsning alt fra 2-4 uker etter en SA. Ville bare prøvd med en gang dere er klar, og håpe at den sitter neste gang;) ønsker dere masse lykke til! STOR trøsteklem:)
Mamma til 2 godklomper Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Jeg hadde SA i uke 11 i februar og nå er jeg 5,5 uker på vei igjen..
Panterjenta85 Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Vi fikk beakjed pm atdet var veldig lurt å vente til man hadde fått mensen igjen, men det tror jeg bare er for at man skal lettere regne ut hvor langt man er på vei. Det riktigere er nok å vente til dere er klare til å prøve igjen. Er en sorgprosess også.
*spirami* Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Jeg syntes du skal ornde deg en UL for å være helt sikker.. Her var det nettopp en dame som blødde mye og fikk beskjed om at det var en SA, og ingenting doktoren kunne gjøre... Etter 1-2mnd så syntes hun at noe var rart i magen, så hun ble sendt på UL for å se om alt var ute etter SA'en.. Der var det et friskt foster Hun hadde mistet en tvilling.. det kan jo hende du har gjort det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå