Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 hva kan ha skjedd? Den har bare blitt borte...
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Ikke forsvunnet til meg i allefall...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Jeg har ikke mistet chaten på fb, men har tidvis problemer med å få skrevet noe som helst der! IRRITERENDE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå