Gå til innhold

Kinomassakren i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Massakren under premieren på Batman er jo fælt. Men jeg forstår ikke hva en 6 åring og spedbarn har på en nattpremiere på batman å gjøre. http://www.vg.no/ram...?artid=10059011

 

Enig. Tenkte det samme når jeg leste det.

Skrevet
Massakren under premieren på Batman er jo fælt. Men jeg forstår ikke hva en 6 åring og spedbarn har på en nattpremiere på batman å gjøre. http://www.vg.no/ram...?artid=10059011
Enig. Tenkte det samme når jeg leste det.

 

Jeg og

Gjest Fruma
Skrevet

Forldrene ville nok oppleve premieren (dessverre) og som han sa, de trodde ungene ville sove gjennom hele filmen og er nok ikke sikkert de hadde barnevakt nå eller i nærmeste fremtid

Skrevet
Forldrene ville nok oppleve premieren (dessverre) og som han sa, de trodde ungene ville sove gjennom hele filmen og er nok ikke sikkert de hadde barnevakt nå eller i nærmeste fremtid

 

Regnet de virkelig med at en 6-åring ville sove gjennom filmen. Høres helt sprøtt ut for meg

Skrevet

Det rareste er vel det at faren stakk av fra babyen sin der inne..

Skrevet
Det rareste er vel det at faren stakk av fra babyen sin der inne..

 

Hva, stakk han av fra babyen sin? har jeg ikke hørt om

Skrevet

Det er ikke noe rart at han stakk fra babyen. Det er en helt naturlig reaksjon å prøve å flykte for å redde sitt eget liv. Man vet ikke hvordan man reagerer før man er midt oppi situasjonen.

Skrevet
Det rareste er vel det at faren stakk av fra babyen sin der inne..

 

Hvor har du lest dette?

Skrevet
Det er ikke noe rart at han stakk fra babyen. Det er en helt naturlig reaksjon å prøve å flykte for å redde sitt eget liv. Man vet ikke hvordan man reagerer før man er midt oppi situasjonen.

 

Jeg er ganske sikker på at MIN første reaksjon ville vært å beskytte barna mine, ikke forlate dem..

 

Men nå ville ikke jeg tatt med spedbarnet mitt og 6åringen min på midnattskino heller da..

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hørte på BBC at far ikke stakk av fra barnet sitt, men at han gjemte babyen for å redde barnets liv og når han skulle hente babyen for å springe ut så var rommet så røyklagt og han var så desorientert at han ikke fant babyen igjen.

 

Det er alltid lett å dømme andre i lys av etterpåklokskap, men i kaoset og redselen som var så gjør mennesker ting som ikke alltid virker like logisk, men som sikkert virket logisk der og da.

Skrevet

Typisk "norge" å dømme, ikke forstå. Nå er det slik at det er forskjellige kulturer i verden, se på engelsk menn da, de har barna sine med på pub hele tiden, gjerne ofte til sene kvelden/natta, er det noe bedre??

Tenker at det bare er tragisk, og spekulerer ikke hvorfor så små barn var der.

Skrevet
Hørte på BBC at far ikke stakk av fra barnet sitt, men at han gjemte babyen for å redde barnets liv og når han skulle hente babyen for å springe ut så var rommet så røyklagt og han var så desorientert at han ikke fant babyen igjen. Det er alltid lett å dømme andre i lys av etterpåklokskap, men i kaoset og redselen som var så gjør mennesker ting som ikke alltid virker like logisk, men som sikkert virket logisk der og da.

 

Det kan godt være, vi vet jo ikke hva som faktisk skjedde. Ingen av oss var der- heldigvis.

 

Men OM han forlot ham, så stusser jeg, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...