Gå til innhold

Heartbroken er en mann, har to bevis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner dere dem dere også? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja jeg bare kødda! Skulle bare se reaksjonene deres, men her var det stille i dag. Kjedelig. Håper det kommer andre bedre tråder :D

Skrevet

Jeg har heldigvis bedre ting å ta meg til enn å forfølge brukere på et nettforum. Så nei.

Kanskje du burde søke hjelp?

Gjest Antarctica
Skrevet

Esben Ester Pirelli Benestad er også en mann! Kan dere gjette hvordan jeg fant det ut?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jaja jeg bare kødda! Skulle bare se reaksjonene deres, men her var det stille i dag. Kjedelig. Håper det kommer andre bedre tråder :D

Hvorfor skulle noen reagere på det? Tror du det er mange som bryr seg filla om hva og hvem jeg er?

Hva har jeg gjort for å fortjene denne oppmerksomheten fra deg, tro?

Skrevet
Hvorfor skulle noen reagere på det? Tror du det er mange som bryr seg filla om hva og hvem jeg er? Hva har jeg gjort for å fortjene denne oppmerksomheten fra deg, tro?

Hvorfor tror du alltid at alt handler om deg? Tror du at du er den eneste som er heartbroken her eller? Fyttikatta.... :)

Gjest Heartbroken
Skrevet (endret)
Hvorfor skulle noen reagere på det? Tror du det er mange som bryr seg filla om hva og hvem jeg er? Hva har jeg gjort for å fortjene denne oppmerksomheten fra deg, tro?
Hvorfor tror du alltid at alt handler om deg? Tror du at du er den eneste som er heartbroken her eller? Fyttikatta.... :)

Jeg trodde det bare var jeg som hadde det som nick ja. Om jeg tar feil, så beklager jeg det.

Men jeg er nok dessverre ikke den eneste som har fått hjertet mitt knust, det stemmer helt sikkert.

Syns egentlig det er litt rart å lage tråder om andres nick uansett hvem du mener jeg da...

Endret av Heartbroken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...