Gå til innhold

Hvordan våger dere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan våger dere å sitte her på BIM/DIB på denne dagen?

Maken til respektløshet overfor familiene og alle andre som ble berørt av denne dagen i fjor. Skjerp dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan våger dere å sitte her på BIM/DIB på denne dagen? Maken til respektløshet overfor familiene og alle andre som ble berørt av denne dagen i fjor. Skjerp dere!

 

Fnis. Nice try. ;)

Skrevet

Er det ingen grenser for hvor smakløs det går an å bli?

Skrevet

Ja, uff du sier noe der.

*Tusler bort i sofaen og tvinner tomler og ser på minnemarkeringen resten av dagen*

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Morsom du, du bare måtte logge inn og skrive litt selv også?

Skal ned etterpå, men mille sover og en er på dib

Skrevet

Noen sitter kanskje her for å takle dagen, og alle takler det forskjellig

Skrevet

Jeg ble ikke personlig berørt, og derfor betyr ikke denne dagen noe spesielt for meg. Jeg sørget over var sjokkert etter hendelsen, men nå har jeg faktisk gått videre.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hele poenget er jo å la livet gå videre, ikke stå fast ved hendelsen. Mine tanker og dype medfølelse går ut til ofrene, de overlevende, de pårørende, og gjerningsmannens familie (ikke minst)

Men livet må faktisk gå videre, her tente vi et lys så fort vi sto opp i dag, og det skal få brenne helt til jeg legger meg i kveld, også markerte vi dagen med en rose som stikker ut gjennom flaggholderen ute på verandaen. Utenom det må faktsik livet få gå sin gang, og hverdagen leves.

Skrevet

Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?

Skrevet
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?

 

Jeg mistet to stykker på 17.mai i fjor, og livet mitt går videre.... Enten jeg vil det eller ikke.

Skrevet
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?
Jeg mistet to stykker på 17.mai i fjor, og livet mitt går videre.... Enten jeg vil det eller ikke.

 

Spurte ikke om du mistet noen 17 mai, gjorde jeg det?

Skrevet
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?
Jeg mistet to stykker på 17.mai i fjor, og livet mitt går videre.... Enten jeg vil det eller ikke.
Spurte ikke om du mistet noen 17 mai, gjorde jeg det?

 

Nei, men jeg har fremdeles mistet noen. At det ikke var så brutalt og forferdelig at det gikk utover hele Norge driter jeg i, jeg mistet to jenter jeg var utrolig glad i.

Og livet mitt går videre.

 

Same shit, different situation.

Skrevet
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?
Jeg mistet to stykker på 17.mai i fjor, og livet mitt går videre.... Enten jeg vil det eller ikke.
Spurte ikke om du mistet noen 17 mai, gjorde jeg det?
Nei, men jeg har fremdeles mistet noen. At det ikke var så brutalt og forferdelig at det gikk utover hele Norge driter jeg i, jeg mistet to jenter jeg var utrolig glad i. Og livet mitt går videre. Same shit, different situation.

 

I alle dager for et svar. Du vet ikke hva som var meningen med mitt spørsmål i det hele tatt

Skrevet
I alle dager for et svar. Du vet ikke hva som var meningen med mitt spørsmål i det hele tatt

 

Jeg gjorde nok det. Det er nok heller du som ikke fikk det svaret du ville.

 

Nei, jeg mistet ingen 22.juli. Men jeg HAR mistet noen på forferdelige måter, og livet går videre.

Uansett hvordan og når en mister noen, så går livet (som oftest) videre.

Skrevet
I alle dager for et svar. Du vet ikke hva som var meningen med mitt spørsmål i det hele tatt
Jeg gjorde nok det. Det er nok heller du som ikke fikk det svaret du ville. Nei, jeg mistet ingen 22.juli. Men jeg HAR mistet noen på forferdelige måter, og livet går videre. Uansett hvordan og når en mister noen, så går livet (som oftest) videre.

 

Du aner virkelig ikke :(

Gidder ikke krangle med sure folk som trekker egne konklusjoner

Skrevet
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?
Jeg mistet to stykker på 17.mai i fjor, og livet mitt går videre.... Enten jeg vil det eller ikke.
Spurte ikke om du mistet noen 17 mai, gjorde jeg det?
Nei, men jeg har fremdeles mistet noen. At det ikke var så brutalt og forferdelig at det gikk utover hele Norge driter jeg i, jeg mistet to jenter jeg var utrolig glad i. Og livet mitt går videre. Same shit, different situation.
I alle dager for et svar. Du vet ikke hva som var meningen med mitt spørsmål i det hele tatt

 

 

Det er mulig du hadde en eller annen slags "edel" mening med det spørsmålet ditt som få forstod, men vet du hva? Du fremstod ikke som spesielt medfølende for andres tap når du svarer på den måten til en som har mistet to av sine nære på "feil dato".

 

Tap av nære kan ikke vektes ift om man mistet dem 22. juli eller andre dager i året. Det er like vond uansett, og det føles like brått og brutalt for alle.

 

Hvis du etterlyser medlidenhet overfor ofre og etterlatte 22. juli, så tror jeg du vet utmerket godt at hele Norge har det og føler med dem, men det betyr ikke at ikke livet må gå videre og at ikke andres tap er like stort.

 

Og jeg er helt sikker på at du heller ikke mente det sånn, men det er sånn det kom frem på måten du formulerte det spørsmålet. Bare så du er klar over det.

Skrevet
I alle dager for et svar. Du vet ikke hva som var meningen med mitt spørsmål i det hele tatt
Jeg gjorde nok det. Det er nok heller du som ikke fikk det svaret du ville. Nei, jeg mistet ingen 22.juli. Men jeg HAR mistet noen på forferdelige måter, og livet går videre. Uansett hvordan og når en mister noen, så går livet (som oftest) videre.
Du aner virkelig ikke :( Gidder ikke krangle med sure folk som trekker egne konklusjoner

 

 

Neivel. Da får du bare sutre å føle deg misforstått. Du har helt tydelig ikke fått frem det du ønsket, og da får du enten forklare det eller godta at folk trekker åpenbare konklusjoner ut av det du har skrevet. Sånn er det livet fungerer.

 

Jeg er for øvrig ikke den du har svart til her, bare blir litt

oppgitt over den pubertale måten du takler dette på...

Skrevet

Jøss, så mye gretne folk samlet på en plass

Skrevet
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?
Jeg mistet to stykker på 17.mai i fjor, og livet mitt går videre.... Enten jeg vil det eller ikke.
Spurte ikke om du mistet noen 17 mai, gjorde jeg det?
Nei, men jeg har fremdeles mistet noen. At det ikke var så brutalt og forferdelig at det gikk utover hele Norge driter jeg i, jeg mistet to jenter jeg var utrolig glad i. Og livet mitt går videre. Same shit, different situation.
I alle dager for et svar. Du vet ikke hva som var meningen med mitt spørsmål i det hele tatt
Det er mulig du hadde en eller annen slags "edel" mening med det spørsmålet ditt som få forstod, men vet du hva? Du fremstod ikke som spesielt medfølende for andres tap når du svarer på den måten til en som har mistet to av sine nære på "feil dato". Tap av nære kan ikke vektes ift om man mistet dem 22. juli eller andre dager i året. Det er like vond uansett, og det føles like brått og brutalt for alle. Hvis du etterlyser medlidenhet overfor ofre og etterlatte 22. juli, så tror jeg du vet utmerket godt at hele Norge har det og føler med dem, men det betyr ikke at ikke livet må gå videre og at ikke andres tap er like stort. Og jeg er helt sikker på at du heller ikke mente det sånn, men det er sånn det kom frem på måten du formulerte det spørsmålet. Bare så du er klar over det.

 

Du aner ikke hva min mening med spørsmålet var i det hele tatt, og jeg får heller ikke sjangsen til å forklare det før dere hugger hodet av meg.

Skrevet
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?

 

Nei, men kjæresten min ble drept året før. Og jeg signerer de andre med at livet faktisk må gå videre. Så klart kan man minnes de døde, men en må da få lov å gjøre det på hver sin måte uten å bli rakket ned på!

Skrevet
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?
Jeg mistet to stykker på 17.mai i fjor, og livet mitt går videre.... Enten jeg vil det eller ikke.
Spurte ikke om du mistet noen 17 mai, gjorde jeg det?
Nei, men jeg har fremdeles mistet noen. At det ikke var så brutalt og forferdelig at det gikk utover hele Norge driter jeg i, jeg mistet to jenter jeg var utrolig glad i. Og livet mitt går videre. Same shit, different situation.
I alle dager for et svar. Du vet ikke hva som var meningen med mitt spørsmål i det hele tatt
Det er mulig du hadde en eller annen slags "edel" mening med det spørsmålet ditt som få forstod, men vet du hva? Du fremstod ikke som spesielt medfølende for andres tap når du svarer på den måten til en som har mistet to av sine nære på "feil dato". Tap av nære kan ikke vektes ift om man mistet dem 22. juli eller andre dager i året. Det er like vond uansett, og det føles like brått og brutalt for alle. Hvis du etterlyser medlidenhet overfor ofre og etterlatte 22. juli, så tror jeg du vet utmerket godt at hele Norge har det og føler med dem, men det betyr ikke at ikke livet må gå videre og at ikke andres tap er like stort. Og jeg er helt sikker på at du heller ikke mente det sånn, men det er sånn det kom frem på måten du formulerte det spørsmålet. Bare så du er klar over det.
Du aner ikke hva min mening med spørsmålet var i det hele tatt, og jeg får heller ikke sjangsen til å forklare det før dere hugger hodet av meg.

 

 

Det er ikke vi som ikke gir deg sjansen, det er du som benytter all tiden til å sutre om hvor misforstått du er i stedet for faktisk å si hva som var denne evinnelige meningen med spørsmålet dit...

 

Så fortell oss meningen da, så får vi se om jeg (og mulig andre her) forandrer mening.

Skrevet
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?
Jeg mistet to stykker på 17.mai i fjor, og livet mitt går videre.... Enten jeg vil det eller ikke.
Spurte ikke om du mistet noen 17 mai, gjorde jeg det?

 

 

Og så lenge du nekter å forklare hvorfor du kommer med sånne utsagn som dette, som er utrolig respektløst og lite følsomt overfor andres tap, så får du ingen sympati fra meg. Da får du komme med en forklaring, en god forklaring, først.

Skrevet (endret)
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?
Jeg mistet to stykker på 17.mai i fjor, og livet mitt går videre.... Enten jeg vil det eller ikke.
Spurte ikke om du mistet noen 17 mai, gjorde jeg det?
Nei, men jeg har fremdeles mistet noen. At det ikke var så brutalt og forferdelig at det gikk utover hele Norge driter jeg i, jeg mistet to jenter jeg var utrolig glad i. Og livet mitt går videre. Same shit, different situation.
I alle dager for et svar. Du vet ikke hva som var meningen med mitt spørsmål i det hele tatt
Det er mulig du hadde en eller annen slags "edel" mening med det spørsmålet ditt som få forstod, men vet du hva? Du fremstod ikke som spesielt medfølende for andres tap når du svarer på den måten til en som har mistet to av sine nære på "feil dato". Tap av nære kan ikke vektes ift om man mistet dem 22. juli eller andre dager i året. Det er like vond uansett, og det føles like brått og brutalt for alle. Hvis du etterlyser medlidenhet overfor ofre og etterlatte 22. juli, så tror jeg du vet utmerket godt at hele Norge har det og føler med dem, men det betyr ikke at ikke livet må gå videre og at ikke andres tap er like stort. Og jeg er helt sikker på at du heller ikke mente det sånn, men det er sånn det kom frem på måten du formulerte det spørsmålet. Bare så du er klar over det.
Du aner ikke hva min mening med spørsmålet var i det hele tatt, og jeg får heller ikke sjangsen til å forklare det før dere hugger hodet av meg.

 

Dette er et forum. Du får sette deg ned og skrive hva du mener, for nå tror jeg mange er forvirret. Dét er fordelen med å ta det skriftlig, ingen kan avbryte, og alle får komme til orde :)

Endret av Iselilja
Skrevet
Alle dere som sier at livet må leves og at livet må gå videre. Mistet dere noen 22 juli i fjor?

 

Jeg mistet en kjær og nær nyttårsaften i år. Det betyr ikke at jeg for alltid skal la være å feire den dagen.

Gjest gry1986
Skrevet
Hvordan våger dere å sitte her på BIM/DIB på denne dagen? Maken til respektløshet overfor familiene og alle andre som ble berørt av denne dagen i fjor. Skjerp dere!

 

syns ikke det er respektløst.... jeg har ikke sett minnestund eller noe på tv. jeg har småbarn så jeg vil heller gjøre dette til en positiv dag.

har tent lys for avdøde og pårørende. for jeg bryr meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...