Gå til innhold

Bibabath

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan fortelle om fordeler og ulemper???

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Helt greit om du ikke har badekar, har plass til ganske store unger i, eller flere på en gang. Litt tungt å få tømt, og i vår nye sluk måtte jeg ta av slukristen for å få det til.

Skrevet

Vi er sånn mellomfornøyd med det, egentlig..

Det stod på nettet at det skulle passe til omtrent alle dusjkabinett, men det passet ikke til vårt. Vi fikk likevel til å bruke det, fordi mannen trikset og fikset litt på det.

Det er tungvint å tømme det, og (hos oss i alle fall) tørker det litt seint. Slår du det bare sammen vått, lukter det litt emment hvis ikke det brukes hver dag.

Vi bruker det fordi vi ikke har noe valg.. Småen elsker å bade, så det hadde vært så kjipt om han bare skulle dusje etter at vi flyttet fra leilighet med badekar.

Det positive er i alle fall at han trives godt oppi der, og har greit med plass. Han er 4,5 år.

Skrevet

Takk for svar. Ungene mine elsker også å bade, men vi har bare et babybadekar og det er jo bare ettåringen som får plass oppi der nå... Vi har sånn buede dører i dusjen, derfor er jeg også litt redd for at det ikke passer. Er ikke sikker på størrelsen, egentlig.

Skrevet

På Obs har de diger badebalje med propp.

Selv 6-åringen har god plass i den. Passer fint inni ethvert dusjhjørne med dørene lukket, tømmer seg selv og koster bare 129,- eller rundt det et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...