Gå til innhold

Fortelle storesøster...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 6+4 og har veldig lyst å fortelle storesøster på 11 at jeg er gravid. Forbeholdet jeg har er at hun er veldig følsom og litt tenåringshormonell så jeg er redd for at hvis det går galt så blir hun forferdelig lei seg.... Hun har ønsket seg søsken siden hun var fem så dette kommer til å bli mottatt med JUBEL!

 

Tips/råd fra dere som har eller ikke har erfaring? :)

 

Skal forresten til legen min på tirsdag og hun har UL apparat så regner med jeg får sjekket om det er liv osv da. Burde jeg vente til etter det..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tror at det blir tøft for henne å takle så prøv å holde ut i 2 dager til :)

Skrevet

Takk for svar! :)

 

Det er jo det jeg lener mot men det er vanskelig å holde seg, nettopp fordi jeg vet hun blir superglad :P

Skrevet

Kjenner til den selv, er ca like langt som deg, og har barn på 6 1/2 og 10 år!

Blir å vente for min del til jeg har sett liv, og sjansen for at det skal gå bra er stor!

Ungene har mast lenge på å få lillesøster eller lillebror da, spesielt ettersom tanten skal ha om noen uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...