Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Jeg har endel hår/dun på overleppa. De er mørke i sin naturlige form, men ikke stive. Jeg pleier å bleke dem med middel for ansiktet. Men nå synes jeg de har blitt lengre, og stikker liksom litt innpå leppa. Tenker på å vokse, men er så redd det kommer mer og tykkere hår tilbake... Dyre behandlinger med elektrolyse er ikke aktuelt foreløpig, for det har jeg ikke råd til.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Det at hår som fjernes kommer mer og tykkere tilbake er en myte. Jeg har vokset overleppa i 10 år, og det fungerer fint.
Miss 84 Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 har faktisk hørt at om man barberer så kommer det stivere tilbake. Om man napper eller vokser vil faktisk hårene som gror ut igjen bli tynnere og finere for hver gang
Lille- MO Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 vokser her også. har ikke fått tykkere eller mørkere hår..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #8 Skrevet 22. juli 2012 har faktisk hørt at om man barberer så kommer det stivere tilbake. Om man napper eller vokser vil faktisk hårene som gror ut igjen bli tynnere og finere for hver gang Det er bare tull. Den myten har oppstått fordi det føles som om hårene er stivere når de kommer ut fordi de kommer ut i "kuttet" tilstand.
*Miss Flua* Skrevet 22. juli 2012 #9 Skrevet 22. juli 2012 Jeg bleika de før. Nå bruker jeg sånne voksstrips for ansiktet, mye bedre! Og de blir ikke tykkere har heller fått mindre hår
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #10 Skrevet 22. juli 2012 Dere som vokser, hvor ofte gjør dere det? Jeg har veldig mørk hårvekst og det er ikke snakk om at jeg kan vente til hårene er 1-2 mm før jeg vokser. Jeg har gitt opp både voks og bleking, nå er det høvelen som gjelder. Hvertfall til jeg får somlet meg til å ta den med laser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå