Gå til innhold

Hva gjør dere som har "bart"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endel hår/dun på overleppa. De er mørke i sin naturlige form, men ikke stive.

Jeg pleier å bleke dem med middel for ansiktet.

Men nå synes jeg de har blitt lengre, og stikker liksom litt innpå leppa.

Tenker på å vokse, men er så redd det kommer mer og tykkere hår tilbake...

Dyre behandlinger med elektrolyse er ikke aktuelt foreløpig, for det har jeg ikke råd til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at hår som fjernes kommer mer og tykkere tilbake er en myte. Jeg har vokset overleppa i 10 år, og det fungerer fint.

Skrevet

Napper, vokser og forbander den!

Skrevet

har faktisk hørt at om man barberer så kommer det stivere tilbake. Om man napper eller vokser vil faktisk hårene som gror ut igjen bli tynnere og finere for hver gang

Skrevet

bruker voks. har blitt mindre og tynnere.

Skrevet

vokser her også. har ikke fått tykkere eller mørkere hår.. ;)

Skrevet

Gjør dere det selv eller på salong?

Skrevet
har faktisk hørt at om man barberer så kommer det stivere tilbake. Om man napper eller vokser vil faktisk hårene som gror ut igjen bli tynnere og finere for hver gang

Det er bare tull. Den myten har oppstått fordi det føles som om hårene er stivere når de kommer ut fordi de kommer ut i "kuttet" tilstand.

Skrevet

Jeg bleika de før. Nå bruker jeg sånne voksstrips for ansiktet, mye bedre! Og de blir ikke tykkere :) har heller fått mindre hår :)

Skrevet

Dere som vokser, hvor ofte gjør dere det?

Jeg har veldig mørk hårvekst og det er ikke snakk om at jeg kan vente til hårene er 1-2 mm før jeg vokser.

Jeg har gitt opp både voks og bleking, nå er det høvelen som gjelder. Hvertfall til jeg får somlet meg til å ta den med laser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...