Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Jeg har hatt to uker med ferie - og var så uheldig å få lungebetennelse. Nettop begynnt i ny jobb og er enda ikke helt i tipp topp. To runder med antibiotika men fortsatt litt sliten og hoster en del. Begynner på jobb igjen på tirsdag,men lurer på om jeg burde dra til legen i mårra siden jeg ikke er helt i 100 enda. Veldig sliten og hoster bare jeg går opp trappa. Men samtidig så er det noe som sier meg at jeg burde dra på jobb siden jeg er ny der. Hva hadde dere gjort ??? Jeg hosta fryktelig før jeg gikk ut i ferie og sjefen min sa at nå måtte jeg ta vare på meg selv og bli frisk. Så han er veldig grei
Krisa71 Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Ta en tur til legen i morgen du, lungebetennelse skal man ikke kimse av. Sjefen har nok full forståelse for det, og bedre at du tar noen ekstra dager hjemme enn at du blir skikkelig dårlig igjen og får en lang sykemelding. God bedring :-)
.....oceana...... Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Lungebetennelse er jo en betennelse i lungevevet som kan vare en god stund, og det er da viktig og drikke godt med vann og ta det med ro. Så jeg hadde nok villet snakket med legen før jeg begynnte på jobb igjen. God bedring og lykketil
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Husk å sjekke om du har rett på sykepenger.. Har du jobbet i 4 uker i nyjobben er alt ok, men har du ikke det og heller ikke har jobbet rett før du begynte i ny-jobben så kan det være du ikke har rett på sykepenger..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Min tidligere jobb ble nedlagt - kjøpt opp av norgesgruppen. De hjalp oss alle sammen ut i nye jobber så vi hadde en helg fri før vi begynnte i den nye jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå