Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Har du noen gang vært utro ? I så fall. Hvorfor ?
valkyrien Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Var utro mot eksen ja. Han beskyldte meg for å være det hver eneste gang han drakk, så etter et års tid med de beskyldningene nesten hver eneste helg ble det sånn. Han var forøvrig også utro, så det var et dødsdømt forhold uansett.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Fordi han var det først, vi var 15. Og ble sammen igjen og var super forelsket og lykkelige leeeeeenge etterpå.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Fordi jeg mistenkte han for å være utro, og han gav meg ikke oppmerksomheten jeg ønsket (jeg hadde rett ang mine mistanker), det ble slutt ikke lenge etter. Var utro med min eks som fortsatt hadde følelser for meg og falt for det i et svakt øyeblikk. Angrer i dag for jeg vet hvor vondt utroskap gjør..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 Hadde innledet forhold til en annen mann etter at min eks stakk fra meg og barna etter å ha vært utro i 1 år med mange forskjellige, og vært voldelig mot meg mens barna så på. På det tidspunktet bodde han på annen kant av landet og ikke bidro til meg og ungene økomonisk, selv om vi offisielt enda ikke var skilt, og ikke brutt opp. Da jeg sa at jeg gikk, ble han veldig overrasket. Han trodde vel ikke at jeg var tøff nok til å forlate ham, slik han kuet meg i flere år. Så jeg trengte nytt forhold for å tørre å gå. Men siden han var utro med mange i første rekke, og aldri angret på det (han mente JEG drev ham til det ved å legge på meg 5 kilo etter 2 fødsler og slutte å stivsminke meg hver dag), mente jeg at jeg ikke lenger var forpliktet til troskap i henhold til våre ekteskapsløfter - da han allerede har brutt sine flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 Fordi det kom en mann og forføre meg. Var hans skyld. Hadde det ikke vært for ham hadde ikke familien min vært brutt opp. Slemme, slemme mannen.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #7 Skrevet 21. juli 2012 Fordi det kom en mann og forføre meg. Var hans skyld. Hadde det ikke vært for ham hadde ikke familien min vært brutt opp. Slemme, slemme mannen. Det var jo ikke mannen som var slem. Det var jo deg og dine valg som førte til at din familie ble oppløst. Ingen som tvang deg til å være utro vel?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #8 Skrevet 21. juli 2012 Fordi det kom en mann og forføre meg. Var hans skyld. Hadde det ikke vært for ham hadde ikke familien min vært brutt opp. Slemme, slemme mannen. Det var jo ikke mannen som var slem. Det var jo deg og dine valg som førte til at din familie ble oppløst. Ingen som tvang deg til å være utro vel? Jeg tror at anonym som skrev om "slemme mannen" skrev om "slem dame" på sarkastisk måte i et annet innlegg. Troll med andre ord, som ikke får sove
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #9 Skrevet 21. juli 2012 Fordi det kom en mann og forføre meg. Var hans skyld. Hadde det ikke vært for ham hadde ikke familien min vært brutt opp. Slemme, slemme mannen. Det var jo ikke mannen som var slem. Det var jo deg og dine valg som førte til at din familie ble oppløst. Ingen som tvang deg til å være utro vel? Visst var han slem. Han visste at jeg var gift. Det er veldig uetisk å ha sex med noen man VET er i et forhold. Han var MINST like slem som meg.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #10 Skrevet 21. juli 2012 Fordi det kom en mann og forføre meg. Var hans skyld. Hadde det ikke vært for ham hadde ikke familien min vært brutt opp. Slemme, slemme mannen. Det var jo ikke mannen som var slem. Det var jo deg og dine valg som førte til at din familie ble oppløst. Ingen som tvang deg til å være utro vel? Jeg tror at anonym som skrev om "slemme mannen" skrev om "slem dame" på sarkastisk måte i et annet innlegg. Troll med andre ord, som ikke får sove Eventuelt http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143956283-karma-sa-du/ Veldig dårlig gjort å ha sex med noen som man vêr er i et forhold altså. Like ille som å være utro selv egentlig.
Kristiiin Skrevet 22. juli 2012 #11 Skrevet 22. juli 2012 Fordi jeg var ung, dum og lei av kjæresten jeg hadde. Da blir plutselig alt og alle andre så spennende gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå