Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #26 Skrevet 22. juli 2012 Født to ganger. Første endte med vakum og totalruptur, men jeg syns ikke det var så vondt eller vanskelig. Følte at de som jobbet der gjorde jobben sin og da klarte jeg å slappe av. Jeg gjorde bare det de sa jeg skulle gjøre, så jeg konsentrerte meg vel så på det at jeg glemte hvordan jeg hadde det. Andre gang var helt normal fødsel, men jeg ville heller hatt en lik som den første. Sitter igjen med mer positivt fra den enn siste, noe legen min syns er veldig rart siden det i journalene står at jeg hadde en veldig tøff fødsel første gang. Men jeg hadde ikke vondt i ettertir pga at jeg revnet heller, vet jeg var veldig heldig der. Gjorde mer vondt de få pyntestingene jeg måtte ha sistgang.
Cinnamon4 Skrevet 22. juli 2012 #27 Skrevet 22. juli 2012 Født 3 ganger og siste var verst. Fikk pressrier for tidlig og fikk ikke presse. Men heldigvis for flink jordmor hjalp hun til slik at jeg ikke sprakk og slapp et eneste sting. Min beste fødsel var nr 2, styrtfødsel og fra første tegn på at noe var i gang til baby var ute gikk det 40 minutter. Kjapt og greit.
Mammaigjen<3 Skrevet 22. juli 2012 #28 Skrevet 22. juli 2012 Født 6 barn (termin med nr 7 i september) Hvorav en tvillingfødsel. Nr 5 var værst. Nr 6 var en sann velsignelse av en fødsel. Bestiller en ny slik en denne gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå