Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Jeg skjønner ikke hvordan jeg får markert og skrevet på veggen. Jeg går inn på "post a log /fielnote.. Så trykker jeg på log type på "Found it! " så må man skrive på " post å fild note." og så Sumbit to geocaching.com . Jeg tok noen i høst og de har jeg fått en hake på. men det får jeg ikke nå. Hva gjør jeg galt. Har androide telefon.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Merkelig.. :s Nå bruker jeg sjeldent å logge via mobil, så kan ikke hjelpe deg. Hva med å logge den via nettet da? Syns det er enklere via hjemmesiden.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 oki.. men det har jeg ikke funnet ut av enda. jeg er egentlig gaske ny på dette. Synes det er kjempe gøy. Datteren på 4 elsker å gå på skatte jakt!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Der fant jeg ut hvordan man gjør det på nettet! det var jo lurt!
*KlaraKu* Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 Så rart. Har androide tlf selv og fikk logget i stad., på akuratt samme måte som du beskrev over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå