Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 oki dette er helt sykt jeg hr set ned på disse som skriver sånn type innlegg som dette men jeg har det helt jævelig og trenger synspunkter. jeg trenger IKKE hat meldinger eller hore beskjeder, fint om dere holder det for dere selv. alt i alt jeg klinte men en som ikke var kjæresten i går. blei med hjem til han aner ikke hvorfor jeg gjorde det, husker det ikke og var vilt full ingen unnskylding bare en konstatering. denne fyren var innpåsiten jeg så klart i fra at det ikke blei noe sex så vidt jeg husker men harn fortsatte og prøve seg. Vi klinte på byen men når jeg kom dit ville jeg bare dra men gjorde det ikke. vi hadde ikke sex men han befølte meg ikke musa men annet og han prøvde å " true" meg til å suge seg. Jeg to et par tak men nektet og kledde på meg og var på vei vekk men var langt i ødemarka og la meg til å sove med klær på. han prøvde seg men jeg sovnet med beina i kors og nå med alle klær på. Til kjæresten har jeg sagt at jeg klinte med en fyr i går og ikke noe mer han er skuffa men tilgir meg virker det som. Jeg dras mot å fortelle alt men da "mister" jeg nok han og barnet. Skal man fortelle hele historien her ? eller bite i seg og ha det vondt? PS: jeg har ALDRI trodd at jeg kunne gjøre noe slik som dette. Jeg er helt i sjokk og plutselig dukker det opp scener fra dette i hodet som jeg ikke vil vite om. Fyll er ingen unnskylding men fy faen for noe dritt alkohol er. JEg har tilog med har det super med kjæresten i det siste og vet virklig ikke hvorfor jeg gjorde dette. selvdestruktiv tur jeg jeg er, vært helt utslitt og deppa i det siste og tror dette er en slags måte å straffe meg selv får fordi jeg ikke har rett å h det så godt som vi har hatt det nå. skal jeg fortelle helle sagaen?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Nei hold det for deg selv! du har forsåvidt sagt nok, du kysset, hadde ikke sex, synes du får deale med resten selv om du vil forbli der!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Jeg har selv vært utro en gang og fortalte ingenting til mannen siden jeg skammet meg sånn over det og ville bare glemme. Jeg ville jo ikke såre han og minst av alt miste han. Etter en liten stund fant han det ut og konfronterte meg og jeg kviet meg for å legge alle kortene på bordet. Han var selvsagt veldig skuffa og var i tvil om han ville bli, men han sa at om jeg la alle kortene på bordet og fortalte alt som det var, så skulle han bli og vi skulle jobbe med forholdet. Vi er fortsatt sammen idag og han vet alt. Jeg kommer aldri til å gjøre det igjen uansett. Mitt råd er å heller fortelle han hele sannheten enn at han kanskje finner det ut senere. Så lenge man har barn sammen så mener jeg at man bør prøve å holde sammen, men ikke til enhver pris såklart. Og selv om utroskap ikke er akseptabelt så er det mulig å tilgi, men da er det en forutsetning at det aldri skjer igjen. Det er veldig mange forhold som overlever utroskap. Nå kjenner ikke jeg mannen din, så du må følge magefølelsen din, men om dette plager deg og er noe du tenker mye på så ville jeg tro at de ter bedre å få sagt alt enn å holde det for seg selv
Sydamen Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Dette er noen ganske mange har vært igjennom (meg selv inkludert for mange, mange år siden). Ok, det var klining, men det hadde vært mye verre om det ble sex, eller mitt mareritt; om man hadde følelser for den andre. Gjort er gjort og klint er klint. La det ligge, du sårer din kjære mer ved å utdype og grave deg selv ned i mere dårlig samvittighet er ingen tjent med.
me_87 Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 sagt nok?? Hun har gjort seksuelle ting med han og det bør hun fortelle! Kjæresten fortjener å vite hva hun har gjort i fylla! Ser ikke poenget med å fortelle typen at du har kysset en annen når du ikke forteller hele sannheten! Får det deg til å føle deg bedre? Det burde det ikke for du lyver forsatt for han! Han bør på høre HELE sannheten og dermed bestemme etterpå om det er noe han kan tilgi. Hadde ikke du blitt forbanna visst typen din kom å sa at han bare hadde klint med en jente,og du senare hadde funnet ut at de hadde gjort noe seksuelt?
me_87 Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 sydamen: "Jeg tok ett par tak" så du vil ikke si at det er seksuelt?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. juli 2012 #7 Skrevet 21. juli 2012 Nei hold det for deg selv! du har forsåvidt sagt nok, du kysset, hadde ikke sex, synes du får deale med resten selv om du vil forbli der! Hun skrev at hun "tok et par tak" med munnen på kuken til denne mannen. Oralsex er også sex, så jo, hun hadde sex med en annen. Synes du bør fortelle mannen det. Jeg vil ikke kalle deg hore eller "kjefte" - men jeg har ALLTID ment, at det er den som er blitt bedratt som skal velge om han/hun skal bli i forholdet eller ikke. Ikke den utro part som skal velge for sin samboer/ektefelle om den andre skal bli, ved å lyve eller utelate detaljer fra sannheten. Hvis mannen din senere finner ut at du sugde denne fyren, hva tror du han sier? Tror nok det blir best for alle hvis han får høre det fra deg. Og ikke drikk mer alkohol, tydelig at du ikke tåler det.
valkyrien Skrevet 21. juli 2012 #8 Skrevet 21. juli 2012 Når du har driti deg ut på den måten så bør du i det minste være ærlig om det. La mannen din bestemme om han vil fortsette eller ei med alle kortene på bordet. Kan man ikke styre seg i fylla så bør man slutte å drikke...
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. juli 2012 #9 Skrevet 21. juli 2012 Dette er noen ganske mange har vært igjennom (meg selv inkludert for mange, mange år siden). Ok, det var klining, men det hadde vært mye verre om det ble sex, eller mitt mareritt; om man hadde følelser for den andre. Gjort er gjort og klint er klint. La det ligge, du sårer din kjære mer ved å utdype og grave deg selv ned i mere dårlig samvittighet er ingen tjent med. Oralsex er også sex. Synes du ikke? Samvittighet har ingenting med det å gjøre - man bør gi sin kjære valget om å bli og gå. Ved å få høre kun pyntet variant av sannheten, får ikke HI sin mann det reelle valget om å tilgi eller gå.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. juli 2012 #11 Skrevet 21. juli 2012 Jeg ville hvertfall visst om det om mannen min hadde slikka en annen dame. Utroskap så det holder, det. For ikke å snakke om at kjønnsykdommer også kan smitte gjennom munnsex. Og jeg forbeholder meg retten til å selv kunne velge om jeg vil fortsette livet med en utro mann, jeg vil ikke at han skal ta det valget for meg.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #12 Skrevet 21. juli 2012 Jeg ville hvertfall visst om det om mannen min hadde slikka en annen dame. Utroskap så det holder, det. For ikke å snakke om at kjønnsykdommer også kan smitte gjennom munnsex. Og jeg forbeholder meg retten til å selv kunne velge om jeg vil fortsette livet med en utro mann, jeg vil ikke at han skal ta det valget for meg. Enig. JEG satt i situasjonen der mannen var utro og jeg fikk vite det fra dem han var utro med. Han opprettet profil på utenlandsk ekteskapsbyrå, og jeg fant ikke ut av at han hadde sex med andre før etter at han ved glipp lot eposten stå oppe og jeg hacket meg inn på hans profil. Ei av jentene ringte meg og spurte hvorfor han lurte henne til å ha sex med ham - ved å love å gifte seg med henne senere, invitere henne på besøk til hans land, når han hadde kone og to barn hjemme (Han skrev på profilen at han var skilt og barnløs og søkte etter kone). Synes veldig synd på denne jenta, og takket henne for at hun fortalte om hva som skjedde. Jeg hadde foretrukket å vite det tidligere og fra HAM; så jeg kunne velge å ikke ha sex med ham før han sjekket seg for alle mulige sykdommer, hvis jeg i det hele tatt ville velge å fortsette forholdet. Istedet for å bli helt knust og sitte med hjerte i halsen i ukesvis og vente på HIV-testen!!
Sydamen Skrevet 21. juli 2012 #13 Skrevet 21. juli 2012 Dette er noen ganske mange har vært igjennom (meg selv inkludert for mange, mange år siden). Ok, det var klining, men det hadde vært mye verre om det ble sex, eller mitt mareritt; om man hadde følelser for den andre. Gjort er gjort og klint er klint. La det ligge, du sårer din kjære mer ved å utdype og grave deg selv ned i mere dårlig samvittighet er ingen tjent med. Oralsex er også sex. Synes du ikke? Samvittighet har ingenting med det å gjøre - man bør gi sin kjære valget om å bli og gå. Ved å få høre kun pyntet variant av sannheten, får ikke HI sin mann det reelle valget om å tilgi eller gå. Faktisk ikke. Jeg synes fullbyrdet samleie er verre. Kall meg gjerne det ene eller det andre men det synes JEG. Jeg hadde en eks som hadde et alt for vennskapelig forhold til en venninne av seg, de tilbrakte tid sammen bak min rygg, skrev ting på Facebook og møttes ute på byen. De lå ikke sammen før etter vi hadde gjort det slutt. Men den at han slike følelser var verre enn om han hadde innrømmet at de hadde rotet sammen. Så hun skal heller legge alle kortene på bordet og ødelegge et godt forhold pga 10 minutter med dårlig dømmekraft? Nei, sier jeg. Vi får heller være uenig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. juli 2012 #14 Skrevet 21. juli 2012 Dette er noen ganske mange har vært igjennom (meg selv inkludert for mange, mange år siden). Ok, det var klining, men det hadde vært mye verre om det ble sex, eller mitt mareritt; om man hadde følelser for den andre. Gjort er gjort og klint er klint. La det ligge, du sårer din kjære mer ved å utdype og grave deg selv ned i mere dårlig samvittighet er ingen tjent med. Oralsex er også sex. Synes du ikke? Samvittighet har ingenting med det å gjøre - man bør gi sin kjære valget om å bli og gå. Ved å få høre kun pyntet variant av sannheten, får ikke HI sin mann det reelle valget om å tilgi eller gå. Faktisk ikke. Jeg synes fullbyrdet samleie er verre. Kall meg gjerne det ene eller det andre men det synes JEG. Jeg hadde en eks som hadde et alt for vennskapelig forhold til en venninne av seg, de tilbrakte tid sammen bak min rygg, skrev ting på Facebook og møttes ute på byen. De lå ikke sammen før etter vi hadde gjort det slutt. Men den at han slike følelser var verre enn om han hadde innrømmet at de hadde rotet sammen. Så hun skal heller legge alle kortene på bordet og ødelegge et godt forhold pga 10 minutter med dårlig dømmekraft? Nei, sier jeg. Vi får heller være uenig. Det "gode" forholdet finnes ikke mer. Det ødela hun når hun sugde en annen. Poenget er at mannen hennes kan ha et helt annet syn på dette enn det du har. Om han vil tilgi eller ikke skal være hans valg. Ikke ditt, ikke mitt, og ikke HI sitt.
Sydamen Skrevet 21. juli 2012 #15 Skrevet 21. juli 2012 Dette er noen ganske mange har vært igjennom (meg selv inkludert for mange, mange år siden). Ok, det var klining, men det hadde vært mye verre om det ble sex, eller mitt mareritt; om man hadde følelser for den andre. Gjort er gjort og klint er klint. La det ligge, du sårer din kjære mer ved å utdype og grave deg selv ned i mere dårlig samvittighet er ingen tjent med. Oralsex er også sex. Synes du ikke? Samvittighet har ingenting med det å gjøre - man bør gi sin kjære valget om å bli og gå. Ved å få høre kun pyntet variant av sannheten, får ikke HI sin mann det reelle valget om å tilgi eller gå. Faktisk ikke. Jeg synes fullbyrdet samleie er verre. Kall meg gjerne det ene eller det andre men det synes JEG. Jeg hadde en eks som hadde et alt for vennskapelig forhold til en venninne av seg, de tilbrakte tid sammen bak min rygg, skrev ting på Facebook og møttes ute på byen. De lå ikke sammen før etter vi hadde gjort det slutt. Men den at han slike følelser var verre enn om han hadde innrømmet at de hadde rotet sammen. Så hun skal heller legge alle kortene på bordet og ødelegge et godt forhold pga 10 minutter med dårlig dømmekraft? Nei, sier jeg. Vi får heller være uenig. Det "gode" forholdet finnes ikke mer. Det ødela hun når hun sugde en annen. Poenget er at mannen hennes kan ha et helt annet syn på dette enn det du har. Om han vil tilgi eller ikke skal være hans valg. Ikke ditt, ikke mitt, og ikke HI sitt. POENGET er at HI spør om råd. Hun fått mitt synspunkt. Hva ditt synspunkt på mitt råd er er vel uvesentlig.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #16 Skrevet 21. juli 2012 Fy faen så slem han typen du delvis sugde var! Veldig uetisk å ha sex med noen som er i forhold! Håper ikke han klarer å ødelegge forholdet mellom deg og typen!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #17 Skrevet 21. juli 2012 Fy faen så slem han typen du delvis sugde var! Veldig uetisk å ha sex med noen som er i forhold! Håper ikke han klarer å ødelegge forholdet mellom deg og typen! Gå og legg deg, troll
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #18 Skrevet 22. juli 2012 Hvor sikker er du på at han du delvis sugde, ikke har kjønnsykdom?! Hadde det vært noe annet, men å ha oralsex, så utsetter du både deg og mannen din for kjønnsykdom! Ta i det minste en grundig sjekk/test hos legen, før du har sex med mannen din igjen! Har du hatt sex med han, så må du nesten stå frem, så dere får testet dere bege to.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #19 Skrevet 22. juli 2012 Fy faen så slem han typen du delvis sugde var! Veldig uetisk å ha sex med noen som er i forhold! Håper ikke han klarer å ødelegge forholdet mellom deg og typen! Gå og legg deg, troll Ditto, dobbeltmoralske fjolls.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå