Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 jeg er gift har to barn. greia er at vi har en på jobben. han er så kosebamse aktig,. utrolig herlig fyr. er det feil av meg som er gift å si at han er så kosebamse aktig til kollegaer.?? og hvor går grensen for at han finner det ut??
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Syns alltid det er feil å si "kosebamse aktig", uansett om man er gift eller ikke
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Dette skjønte jeg ingenting av? Jeg har en kollega som er kjekk, en flott fyr og en kjernekar. Dette har jeg da sagt til andre der og til ham. Og til samboeren min. Det er da virkelig ikke noe problem med å si noe positivt om noen?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Dette skjønte jeg ingenting av? Jeg har en kollega som er kjekk, en flott fyr og en kjernekar. Dette har jeg da sagt til andre der og til ham. Og til samboeren min. Det er da virkelig ikke noe problem med å si noe positivt om noen? bare redd noen skal missforstå meg. er gift. og jobber med single jenter som syns han er utrolgi kosbamse og go. men de liker ikke utseende i ansiktet. jeg ser ikke problemet. men redd andre ser det som et problem. alt er jo et prolem om dagen.
Bee&Alie Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 Skal man ikke kunne synes at noen mennesker er herlige og gode selv om man er gift?? Har du følelser for han og ønsker no mer så ja.. det er feil spør du meg. Kosebamseaktig faktisk jaja...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 Hvorfor spiller det noen rolle om andre synes det er noe problem, dersom du og han du er gift med (og han du evt gir komplimenter til) ikke gjør det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå