Gå til innhold

Ultralyd i uke 12+2 kan man se kjønn då?


Gjest SweetMommy <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville nok tatt det med en stor klype salt hvis de kunne se noe ihvertfall..:).. Er vel noe med at så tidlig så ser kjønnet veldig likt ut på jenter og gutter, men det kaan vist være mulig å kunne se hvis h*n som tar ultralyden har mye erfaring.. :) Jeg fikk vite i uke 16 denne gangen, med et lite forbehold pga at hun hadde benet litt foran, men stemte det, er sånn ca 99,9% sikkert at det kommer ei lita prinsesse..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetMommy <3

Så gøy, gleder meg uansett bare til å se det et lite hjerte som banker...

 

Gratulerer med liten jente =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL hos en erfaren lege i uke 13 på KK i Bergen, han sa at vi ventet ei jente noe han kunne se ut fra hvordan urinblæren var plassert. I uke 18 dukket det opp noen bilder på UL som slettet all tvil: gutt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var til utlralyd uke 13, så spurte jeg legen om han kunne se. Han sa det var svært vanskelig, da det er så likt mellom jenter og gutter denne tiden. Slik jeg forstod det var det klitoris/penis som var like. Han sa at hos jenter peker det gjerne litt nedover og hos gutter oppover. Hos meg syns han det pekte litt oppover, så han tippet gutt, men sa jeg måtte ta det med en klype salt!

 

Jeg har vært på ultralyd i uke 18, 24, 35, 38 i ettertid, og da har de sett at det er jente..

 

Så om det kommer ut en gutt i morgen på keisersnittet, da tar jeg meg en høy latter!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Jeg fikk vite i uke 13 at vi venter en jente! Da viste han oss de tre strekene, kjønnslepper osv.

 

Men når jeg var på ordinær ul i uke 20+3 er jeg sikker på at jeg såg en pilt:)

 

(vi vet ikke kjønn:) )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var hos en gynekolog med doktorgrad i fosterdiagnostikk og ultralyd i uke 12. Hun spurte om hun skulle se etter kjønn! vi ble litt paff, ante ikke at det gikk an, og ville uansett ikke vite kjønn, så vi sa nei. Men jeg går ut fra at hun ikke ville spurt hvis det hadde vært umulig, selv om jeg nok ville tatt det med en klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...