Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Jeg skal arrangere utdrikningslag for min beste venninne om en stund. Vi er en ganske stor vennegjeng i begynnelsen av trettiårene. Hun er den siste i gjengen som gifter seg, så føler liksom at alt har blitt gjort før. Vil ha nye, friske ideer. Altså, ikke type fotografering, dansekurs, rebusløp, scrappekurs osv. Det har vi gjort mange ganger før. Hun er en nokså rolig person, så ikke sånn ekstremsport, og heller ikke noe utdriting. Men morsomme jenteaktiviteter. Hva er din beste ide? Hva gjorde dere i det morsomste utdrikningslaget du har vært på?
Ulldott Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Hadde cowboytema en gang. Var å rei på hester, hadde piknik, lærte linedance, kledde oss i cowboyklær. Ellers så er d jo masasje, aromaterapi, frisør, fikse negler, sminke, tapas, dildoparty, matlagingskurs.( var i et udrikningslag hvor vi laget 6 retters middag sammen med en kokk. Kjempekoselig og kjekt.) Hoppe i strikk, få flytime ( ofte private flyr billig.) Hotell i en by i nærheten, cooptilbud eller no hadde sikkert vært kjekt. Låne lekeland etter stengetid og ha rebusløp der. Rebusløp i byen.... Ja d var d jeg kom på i farten:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Har vært i et par utdrikningslag hvor alle hadde med en liten gave til bruden.. Helst noe som symboliserte deres vennskap med bruden. Alle pakkene ble blandet, pg bruden skulle gjette først ved å klemme på pakkene hva som var inni, og deretter etter å ha åpnet den - hvem den var fra... Veldig koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå