Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Hadde 5 års bryllupsdag i går, mannen skulle ordne en diamant i gifteringen min, noe han har glemt:( I tillegg har han tydeligvis glemt at vi hadde bryllupsdag i går så da jeg la meg i går gråt jeg og var helt utrøstelig:( Kalte mannen min drittsekk og ba han om og reise til helvete om han ikke fikset den diamanten kommende uke! Han ble svært lei seg og har nærmest ikke sagt et ord siden jeg kom frem med dette, nå har jeg meget dårlig samvittighet så jeg har bestilt mat til oss som blir levert på døren her snart!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 Ja det var neppe lurt, mannen forstår jeg godt han fikk jo inntrykket av at du er overfladisk og kun bryr deg om diamanten... Men dritt av han å glemme dagen også, men reaksjon og handling var ikke helt på nett nei.. Du får si unnskyld og legge deg flat så kankje det hjelper med mat og vin =)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 Ja det var neppe lurt, mannen forstår jeg godt han fikk jo inntrykket av at du er overfladisk og kun bryr deg om diamanten... Men dritt av han å glemme dagen også, men reaksjon og handling var ikke helt på nett nei.. Du får si unnskyld og legge deg flat så kankje det hjelper med mat og vin =) Om hun legger seg flat, kan han bare høvle over'a, og da slipper hun nok både å servere mat og vin
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #7 Skrevet 21. juli 2012 PMS? Mannen min og jeg er litt motsatt i forhold til normalen. Han husker ALLE spesielle datoer; dagen vi møttes, dagen vi ble kjærester, bryllupsdag (off course)... Mens jeg er ELENDIG på datoer, husker knapt nok min egen bursdag og hvilket år vi gifta oss... Er ikke vondt ment, hjernen min bare funker ikke på det området. Men er ikke noe mindre glad i ham fordet.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. juli 2012 #8 Skrevet 21. juli 2012 Ja det var neppe lurt, mannen forstår jeg godt han fikk jo inntrykket av at du er overfladisk og kun bryr deg om diamanten... Men dritt av han å glemme dagen også, men reaksjon og handling var ikke helt på nett nei.. Du får si unnskyld og legge deg flat så kankje det hjelper med mat og vin =) Om hun legger seg flat, kan han bare høvle over'a, og da slipper hun nok både å servere mat og vin Sant! Løp å barber deg hi og forbred deg på make-up sex
Gjest MMJ Skrevet 21. juli 2012 #9 Skrevet 21. juli 2012 Åh i heian!! hehehe Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt meg FLAT, beklaget noe veldig + seriøøøøs make up sex!!! heheh!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #11 Skrevet 21. juli 2012 Fy fan! Kast han på hue og ræva ut!!! Blir du ikke litt lei?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #12 Skrevet 21. juli 2012 Fy faen...kast han på huet og ræva ut av huset!!!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #13 Skrevet 21. juli 2012 Krise; gråter og er helt utrøstelig? Fordi han glemte bryllupsdagen? Huffameg, du høres slitsom ut. Greit å bemerke det, men å rope og skrike? Tenk hellere på hvor heldig du er som har en fin mann å være gift med, og velg så dine kamper ut ifra det. En glemt merkedag betyr NADA i det lange løpet.
Gjest sandyBay1 Skrevet 21. juli 2012 #15 Skrevet 21. juli 2012 Er tydeligvis prinsesser der ute i Norges land, som forventer å bli vartet opp av mannen hver bryllupsdag??? Kjære vene sier jeg bare. Kunne ikke du gjort stas på mannen i stedet da? Selv glemte jeg og min exmann den ene bryllupsdagen ved å spise fiskepinner og poteter til middag. Og rett føre barnetv den gangen så kom vi på det og lo av det hele. ER vel ikke verden undergang??? DA har du ikke opplevd mye i livet ditt såfall!
HeltAnonym Skrevet 21. juli 2012 #16 Skrevet 21. juli 2012 Er du seriøs? Er du virkelig så overflatisk at du er helt utrøstelig for at han glemte å sette i en diamant?? Herre... det går jo ann å minne han på dagen i forveien da, det er faktisk ikke alle som har stålkontroll på alle datoer..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #17 Skrevet 21. juli 2012 Oi, glad jeg ikke er gift med deg, jeg kan nemlig også finne på å glemme slike dager Har vært gift i 12 år vi da, og å glemme en merkedag er ikke noen big deal, det er hvordan vi har det sammen i hverdagen som er viktig, også gjør vi skikkelig stas på hverandre innimellom...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #18 Skrevet 21. juli 2012 mannen min har også lovet meg diamant i ringen min. skulle få det til 1 bryllupsdag. men da hadde han ikke råd, jeg var gravid og sykmeldt. vi har 3 år nå snart. enda ikke fått diamant. glemt bort og ikke det som teller for meg. mannen og jeg har lagt inn dager vi føler vi bør hvertfall følge med på inn på kalender på tlf. hvorfor ikke si til han at han får legge det inn på tlf sin til neste gang. mannen her og jeg er ikke flinke til å huske dager. men tlf er utrolig fint hjelpemiddel. skjønner du er såret. men du har nå såret han mye mer tilbake. rett opp i det. gjør det som må til for å rette opp i det. lag en fin middag i morgen til han. gi han en liten gave. si at du vil feire dagen på nytt. og at du angrer veldig på hva du sa. sist mannen min såret emg fikk jeg blomster på døra. utrolig koselig. gjør noe for han.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #19 Skrevet 21. juli 2012 Høres ut som diamanten er viktigere for deg en mannen, er det det han er for deg, en pengemaskin? Uten flotte gaver, diamanter og penger er han ikke verdt å ta vare på? Lurer på hvordan han føler seg nå, han fikk virkelig sitt pass påskrevet... Er du virkelig så overfladisk eller er du vannvittig hormonell fordi du er gravid eller noe?
Gjest SnabelA og Kitty Skrevet 21. juli 2012 #20 Skrevet 21. juli 2012 Hmm... Nå ville jeg ikke ha klikket mentalt om min mann hadde glemt bryllupsdag eller diamant.. vet han elsker meg uansett.. og hadde jeg kjeftet han nord og ned pga det så ville jo evt gave i etterkant uansett om det var lovet eller ikke ha hatt en bismak over seg. He he.. jeg måtte rope etter kællen her og spørre han om hvilken dato vi har bryllupsdag og jaggu meg så husket han det.. Og da jeg leste opp HI sitt innlegg her, så ba han meg bestemt om å si i fra til alle damer der ute..... "Husk, vi er mannfolk..det ligger ikke i genene våres å huske datoer..." Ikke verst at han husket vår dato , men må nå si at han og jeg har vært gift i 8år og gjør akkurat det samme hvert år..nesten som et rituale..så er ikke så vanskelig å huske Tror du må gi gubben din litt ekstra pusing... Forresten..er du gravid??
Gjest SnabelA og Kitty Skrevet 21. juli 2012 #21 Skrevet 21. juli 2012 Ha ha..rettelse... vært gift i 6 år..vært sammen i 8 år... Ja ja..husker iallefall datoen
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #22 Skrevet 21. juli 2012 Hos oss så var det jeg som glemte 5 års bryllupsdag. Men ville uansett ALDRI hatt noen diamant, med tanke på alle de stakkars folka som må lide for at du skal kunne pynte deg med en fin ring. En slik ring ville bare ha minnet meg på hvor skjevt fordelt verden er. Vi rike som kan behandle mennesker i andre land som dyr, kun fordi vi øsnker å se litt bedre ut. Og så går diskusjonen ut på hvor fæl mann du har som glemte bryllupsdagen. Nei, det her blir for selvsentrert og overfaltisk synes nå jeg
Gjest uni kum Skrevet 21. juli 2012 #23 Skrevet 21. juli 2012 Du tror du kommer til å glede deg over den diamanten når du får den?
Jojo x3 Skrevet 21. juli 2012 #24 Skrevet 21. juli 2012 Huffda, hørtes ut som om diamanten var d viktigste her....Jeg har en meget distré mann som glemmer både det ene og andre deriblant bryllupsdager og lignende. Noen ganger syns jeg det er dumt, men han glemmer ikke med vilje! Hvorfor kunne ikke du overraske han på dagen da? God middag, deilig dessert og fantastisk se x? Da skal du se at diamanten raskt hadde kommet på plass etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå