Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Ønsker å utdanne meg, og ettersom jeg jobber i Bhg passer færskolelærereutdanning godt. Finns det nettbasert? Eller er det kun samlingsbasert? Kan ikke gå heltid. På Dronning Maud er det samlingsbasert der også? Ustabilt nett, så sliter med å søke opp!
Edelweis Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 finnes deltid på dronning maud ja knall bra skole. vil anbefale yrket, jeg trives. er du fast ansatt som assistent kan du jo høre om du får ta utdanningen gjennom bhg, mange som gjør det.
VinterSol+2 Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Høgskolen i vestfold har også et deltidsopplegg, med praksis på egen arbeidsplass..
Trønderbærta Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Blir i såfall enten i Trondheim eller Nesna, må være samlingsbasert, slik at jeg kan jobbe i tillegg. Likest blir vel Trondheim i forhold til reise og bosted. Blir jo ikke før evt neste år da, kanskje året etter, blir kanskje vanskelig å kombinere med baby?!
Edelweis Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 Jeg har gått førskolelærer og fått 3 babyer mens, så det går ja. jeg gikk fulltid da. ikke no stress =) lykke til!
Trønderbærta Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 Tusen takk, da kanskje det blir å satse på neste høst, og noen av samlingene klaffer jo helt sikkert med friperiode til samboer ettersom han jobber fire uker og har fri fire uker!
juli2011spire:) Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Hør om noe som heter arbeidsplass basert utdannelse. Da tar du det over fire år, jobber noen dager og skole de andre dagene. Får praksis i din barnehage først og deretter finner du egne barnehager (var værtfall sånn for ei i min bhg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå