Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Jeg og samboeren satt oss ned og pratet og kranglet litt, kom egentlig frem til at det beste ville være og gå ifra hverandre. Greit nok, jeg har et barn fra før og er halvveis inn i svangerskaep nå. Det er egentlig noe jeg tenkte kan jobbes med. Men så kommer han nå og sier at dette barnet jeg bærer på ville han aldri ha?? han ønsket ikke dette barnet det er noe av det vondteste jeg har opplevd, at jeg er så langt på vei også kommer han og sier at han ikke ønsket dette barnet:( er bare eldig uttafor jeg nå kjenner jeg, livet vårt har vært helt fantastisk i mange år, men det knuste idag
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Mest sannsynlig så han det kun for å såre deg og ikke fordi han mente det Men utrolig dårlig gjort å si det om han mente det eller ikke. Om han sier det igjen gi han klar beskjed om at han var med å lagde det og han sa ikke noe om at han ikke ønsket barnet mens det enda var et valg om barnet skulle bli født eller ikke så nå får han klappe igjen og ta ansvaret for handlingen.
ana_fi_hob_ Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 uff. så dårlig gjort av han. var babyen deres planlagt ? jeg mener,dersom dere planla det å han nå kommer å sier han aldri ville ha det, så må det jo være noe forferdelig galt med han. Men som #2 sier, kan jo hende han sa dette fordi han ville såre deg. Trist å lese at dere kansje kommer til å gå fra hverandre. Håper det ordner seg for dere, og at dere kan glede dere over det lille vakre barnet du bærer på. vi bare sende deg en klem jeg. stå på, vær sterk. ( men husk at det er lov å føle som du vil også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå