Gå til innhold

Er der flere der ikke merker liv enda?


sologsommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har termin 8.des. har ikke merket noe spark enda. er mitt første. men har morkake på "feil" side så det kan dempe litt. På ul sa legen at jeg kanskje ikke får kjenne spark før i uke 22.

er 20+3 idag. :) gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner spark nå, er i uke 21, de har blitt gradvis sterkere siste 3-4 ukene. KJente det ikke før uke 20 med førstefødte. Noen uker før denne gang. Må ikke stresse med det, spesielt ikke som førstegangsmamma :) termin 30 november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent liv siden uke 15. men nå er det nesten hver dag. Kjennes ut som noen kiler meg på innsiden av magen :)

Men i går hadde han det gøy med å bruke blæra mi som trampoline mens han skallet i taket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også morkaken liggende foran,og det demper sparkene.Så det jeg har kjent de siste ukene,er "vingeslag" nederst til venstre.Gleder meg også veldig til å skikkelige livstegn!Selv om jeg husker at sparkene kunne være slitsomme til tider,så venter jeg veldig nå! Er 18+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke kjent ordentlige spark, men kjent det har kilet litt et par ganger, er ikke hundre prosent sikker på termin enda skal på ultralyd til fredagen :) Men blir vel midten av Desember ca :) Er førstegangs så sikkert derfor sparkene drøyer, men venter veldig vi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 5. desember, og det er først de siste 14 dagene at jeg virkelig har kjent liv, den siste uka har hun vært veldig aktiv. Når jeg er rolig så er hun i aktivitet så jeg kjenner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 uker på vei med tvillinger til og med,men det er ikke så mye liv her enda heller. Var først i uke 19/20 ca at jeg kunne kjenne det noe særlig.

Den siste uka har jeg kjent små bevegelser nederst i magen når jeg legger meg rett ut på sofaen :P

Kjenner litt hver dag,men er utålmodig og synes jeg burde kjenne mer,de er jo to der inne! :)

Men det kommer nok etter hvert tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker morkaken ligger foran for jeg føler jeg burde merke mer enn jeg gjør.

Kjenner bare av og til på sidene, mest på venstre.

Føler jeg kjente tydeligere med førstemann. Og det var i uke 16-17, nå er jeg 18.

 

Men alt er sikkert bra. Er spent på UL for å se om det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andregangs og kjente ikke noe særlig liv før for to uker siden, dvs uke 19. Forrige gang kjente jeg også liv relativt sent. nå kjenner jeg liv hver dag, men ikke veldig mye. Noen små dult innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent dempede bevegelser, men morkaken ligger foran og da kjenner jeg ikke det slik som med førstemann.

 

Nå venter jeg bare på at denne "dumme" morkaken skal flytte på seg slik at lille gutt kan sparke meg hardt;) ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flytter den på seg? når da? det sa ikke legen noe om. hun sa bare at da må jeg vente til uke 23/24 før jeg kjenner noe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

kjente bobling fra uke 13,første spark i uke 16 og fra da har jeg stort sett kjent det hver dag,kraftigere og hyppigere.i uke 18 kunne jeg se at babyen sparket utenpå magen.nå i uke 25 kjenner jeg masse hele tiden..

morkake ligger plassert bakerst og er førstegangs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...