Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Gå opp 1 kilo, når jeg er gravid i uke 5??? Ut å gå turer kanskjeee..
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Når og hvor mye man legger på seg under en graviditet er like individuelt som det er gravide damer på jorden... Men det er aldri feil å holde en sunn livsstil, så gåturer er bare bra:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Vekten kan variere med opp til en kg fra dag til dag uten at man egentlig har lagt på seg. (ja så sant den ikke er en kg opp flere dager på rad ) Jeg gikk forresten opp 5 kg på de første 12 ukene, deretter spydde jeg som en gris resten og var tynnere en før jeg ble gravid når jeg fikk barnet. Altså jeg gikk ned de fem pluss 8 kg til. Det finnes vel ikke noe som er vanlig det varierer fra person til person.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 Jeg gikk opp 8 kg de første 10 ukene, hoho! Gikk opp over 23 kg til sammen. To måneder etter at ungen var ute var jeg tilbake i matchvekt, og magen er enda flat og fin
mamma`n te Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 Jeg gikk også opp enn 4-5kg de 10 første ukene.. Man føler seg ikke spesielt vell da, men sånn er det bare... Hadde gått opp 10kg frem til uke 26/27 og siden det har vekten stått stille! Er nå uke 32+4 og har nå gått ned en kg... Spiser mindre nå enn før, men er ikke sulten for tiden og blir fort mett!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. juli 2012 #7 Skrevet 21. juli 2012 Alt er vanlig. Første gang gikk jeg opp et par kilo ila de første 3 mnd, totalt 12 kg. Nå sist gang (jeg mistet i uke 14), gikk jeg opp 7 kg på 3 mnd.. Denne gangen er jeg i uke 11, og har ikke gått opp noe, heller gått ned 1 kg. Og det er ikke store forskjellen på hverken form, aktivitet eller matinntak, eneste er at jeg er litt mer aktiv nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå